Nå fra Kina fn tale. Behovet for sølv avtar ikke med det første:
– Vi vil kutte utslippene med syv til ti prosent innen 2035 og bygge ut sol- og vindkraft til mer enn seks ganger kapasiteten fra 2020, sa Xi.
Han viste til at Kina allerede har nådd sitt tidligere mål om 1.200 gigawatt fra sol og vind innen 2030. Landet henter nå 887 gigawatt fra sol og 521 gigawatt fra vind – mer enn dobbelt så mye som resten av verden til sammen, skriver NTB.
Sølvet fortsetter å stige mens aksjer, obligasjoner og krypto er ned, sølvet vinner
All sølv i verden ved høyeste anslag 4mrd ounces x $45 = $180 mrd.
Eller drøyt 4% av Nvidia mcap på $4320 mrd 

Hmm
Iflg denne. How Much Silver Exists in the World and Who Owns It (2025 Guide) så bruker industrien 547 million ounces hver år. Så tallet du oppgir kan muligens være rett, men det er nok villedende.
4-7 måner med sølv igjen i London i følge en ekspert:
Litt mer kortsiktig kan det bli litt spennende til uken når statsapparatet i US mest sannsynlig begynner å stenge, tipper på en god dip først så videre oppover?
Edit: Blir selvfølgelig på natten, kan bli spennende om en tør holde noe long/short over natten.
Yepp. Men kvinner også velkomne antar jeg.
De er alltid velkomne , men statistisk sett er vi vel (her inne 0%) eller , håper jeg bommer stort…
OMG - det blir mer champis (leverer tåler ikke dette kjøret, får håpe sølv ikke går til 100 før etter nytt år) 
Ble noen flere mynter i dag
Gull 3800
Sølv spot 47
1oz på Tavex er over 500kr
Omg.
Jeg fant 50k og tenkte hvor bør de gå.
Og selvfølgelig er det rett inn i sølv auag.
Men det er litt hardt og fortsatt gjøre litt større investeringer i sølv (jeg har jo fast kjøp men det er liksom noe annet)
Det er jo en bitte liten del tross alt (pgr ting har gått
) , men jeg vet ingen andre bedre steder en sølv. tror vi skal opp til 50-1 på gull og gull til 4000 da er sølv 80… det er nesten dobling og det betyr 2x på gruver så 200% opp er langt fra urealistisk.
Risk reward. Dette er en 5-10 års investering sølv er fortsatt underskudd og under priset. Nei jeg tror vi har akkurat begynt.
Jeg er så glad jeg gikk virkelig hardt inn i sølv når gull var 100-1 (som jeg skrev over) .
Og ikke minst at sølv markedet er så lite, så det trengs veldig lite kapital straks boblen har sprukket. 
Så det er hva jeg gjør 

Hei, noen som vet årsaken til at en ikke får kjøpt AuAg Silver Bullet A.
Tenkte jeg skulle differensiere litt med ikke bare kjøp i AuAg Silver Bullet B