Da får jeg svare som retard da …
nei jeg vet at det ikke kan sammenlignes akkurat … men føles mer safe bet på gull/sølv etc, da jeg ellers er ganske så bear til nesten 100% + oppgang overalt ellers i indexer siden Mars
Da får jeg svare som retard da …
nei jeg vet at det ikke kan sammenlignes akkurat … men føles mer safe bet på gull/sølv etc, da jeg ellers er ganske så bear til nesten 100% + oppgang overalt ellers i indexer siden Mars
Jeg forstår David Morgan er en person med reach innen dette området.
Her sitter han og snakker om $100 sølv for tre måneder siden:
“… Silver can beat you out both directions, especially if you are short when its rocketing up…”
Hva baserer du det på?
Her må man også ha en exitstrategi klar.
Reglene kan endres over natten i området 50-100$
Jeg baserer det på allmennkunnskap. Sølv finnes i mange land på mange børser hos mange grunneiere. På lager. Drøssevis av folk som selger med 10% profitt.
Gamestop aksjen er det retards som har.
Hvor store er short posisjonene og hvor mye er på lager?
The whole “we can squeeze a 1.4 trillion dollar market cap commodity guys,” thing has been bullshit from the beginning. Call these people out.
Nesten ingenting på lager noe sted.
Det vil jeg ikke prøve å finne ut engang. Mest sannsynlig kan man ikke stole på de tallene uansett. Men Sølv handles over alt og “alle” har sølv. “Alle” kan selge deg sine sølv posisjoner. Det er derfor det ikke kan sammenlignes med Gamestop.
Den er alt postet, og strengt tatt vet vi ikke hva det er graf over. Den er også 2,5måned gammel ifølge datoen.
Ok, men merker meg at det tas som god fisk av «seriøse» WSB-brukere.
Nettstedet hvor jeg kjøper gullmynter er tom for sølv ser det ut som
https://www.goldsource.no/solvmynter
Men hvorfor kjøper dere sølvmynter egentlig? Må jo ut med ca 30% over spot
Så de hadde tidligere i dag. De har vel lest siste nytt må man regne med
30 % over spot? Linket på fredag flere plasser hvor de fleste myntene var 5% over spot
At WSB pumper sølv og ikke gull bekrefter bare tesen om at sølv er fattigmanns gull
Da må de ha skjedd noe nylig, sølvmynter har «alltid» vært handlet mye høyere over spot enn gull. Ihvertfall der jeg har sjekket
Tavex har vel 15% påslag nå. Rimelig heftig faktisk.
I vår var premium på spot helt opp i 10$
Det var jo ikke all verden?
Mener @Savepig kjøpte til 25-30% over spot i fjor. Eller roter jeg Savepig?