Det er denne jeg har. Tror det skal være bra saker. Kan belånes en del også.
Blir tvunget ut av posisjonen i dag, men det blir med god gevinst Holder til USA våkner skikkelig
Åssen er stemninga hos han/hun du robbet for 1.7kg tilsvarende fredagens spot?
Hehe! Ble litt bekymra ja, men heldigivs en redelig selger, og sølvet er allerede på vei
Ser samme selger har investert sjøl ser at den er utsolgt på norskmynthandel (svindyr kg pris…)
Egentlig moms på barer. så det lukter litt.
Hadde faktisk betalt premium for å heller kjøpe av en annerkjent forhandler.
Ja. Jeg har bare forhørt meg om pris
Bestilte denne på lørdag fra hong kong (LPM) 500 i opplag. 1 kg. 100,9 mm bred. 14 mm tykk
Hvorfor fra HK og ikke Norge? billigere?
Tomt i norge. De hadde begrenset opplag hos norskmynthandel, og fikk ikke inn flere. Litt billigere ja
Ok, myntverket har jo latterlig påslag nå.
Der snakker vi judaspenger og krigsprofitører
Ser det er mange som har påslag nå! De utenlandske jeg har sjekket selger for rundt 32 $. Var 27,8 når jeg handlet
Hva tror du Eliten tenker Nå? De vil vel kanskje organisere. Et massivt Shortangrep kanskje ?
Er redd lufta kan gå litt ut igjen, dersom det primært er Reddit-gjengen som står bak. Bitcoin holdt ikke lenge. Mange vil bare selge seg ut igjen like raskt som de kjøpte.
Men Sølv hadde en grei bulltrend før de kom inn i bildet, så det vil vel ikke falle for langt tilbake.-
med tanke på at alle sølvforhandlere mellom New york og moskva er utsolgt, så er det flere enn bare reddit som handler.
Added litt Yamana på Tyske børsen. Har ikke gått som de andre.