Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Det er denne jeg har. Tror det skal være bra saker. Kan belånes en del også. :relaxed:

1 Like

Blir tvunget ut av posisjonen i dag, men det blir med god gevinst :man_astronaut: Holder til USA våkner skikkelig

1 Like

Åssen er stemninga hos han/hun du robbet for 1.7kg tilsvarende fredagens spot? :smiley:

Hehe! Ble litt bekymra ja, men heldigivs en redelig selger, og sølvet er allerede på vei :sweat_smile::ok_hand:

Ser samme selger har investert sjøl :exploding_head: ser at den er utsolgt på norskmynthandel (svindyr kg pris…)

1 Like

Btw. Denne er ikke solgt enda

Egentlig moms på barer. så det lukter litt.

Hadde faktisk betalt premium for å heller kjøpe av en annerkjent forhandler.

1 Like

Ja. Jeg har bare forhørt meg om pris

1 Like

Bestilte denne på lørdag fra hong kong (LPM) 500 i opplag. 1 kg. 100,9 mm bred. 14 mm tykk :grinning_face_with_smiling_eyes:

front-min_13_311

2020_1_kilo_silver_australian_bull_and_bear_coin_perth_mint_-_front-min

Hvorfor fra HK og ikke Norge? billigere?

Tomt i norge. De hadde begrenset opplag hos norskmynthandel, og fikk ikke inn flere. Litt billigere ja

Ok, myntverket har jo latterlig påslag nå.

Der snakker vi judaspenger og krigsprofitører :stuck_out_tongue:

1 Like

2 Likes

Ser det er mange som har påslag nå! De utenlandske jeg har sjekket selger for rundt 32 $. Var 27,8 når jeg handlet

1 Like

Hva tror du Eliten tenker Nå? De vil vel kanskje organisere. Et massivt Shortangrep kanskje ?

Er redd lufta kan gå litt ut igjen, dersom det primært er Reddit-gjengen som står bak. Bitcoin holdt ikke lenge. Mange vil bare selge seg ut igjen like raskt som de kjøpte.

Men Sølv hadde en grei bulltrend før de kom inn i bildet, så det vil vel ikke falle for langt tilbake.-

3 Likes

med tanke på at alle sølvforhandlere mellom New york og moskva er utsolgt, så er det flere enn bare reddit som handler.

7 Likes

V FOR VENDETTA ???

2 Likes

Added litt Yamana på Tyske børsen. Har ikke gått som de andre.

Spennende å se sluttkurser i dag, får håpe det holder seg noenlunde

1 Like