Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

hunt brothers var 2 brødre.

Nå snakker i om hundretusenvis av investorer som flokker til sølv. Man raider nesten alle verdens sølvbutikker hvor det kjøpes ekstreme mengder fysisk sølv. Man flokker til fond som skal ha dekning i fysisk sølv ( som ikke har det).

Dette er faktisk helt annet enn hva de to brødrene prøvde og feilet på.

$AG er den aksjen WBS anbefaler. Target: 100$

1 Like

1 Like

Hunt brødrene prøvde å skape en shortskvis ved å kjøpe opsjoner og kreve fysisk leveranse av sølv.
Folk som kjøper sølv nå håper vel også på en shortskvis så sammenligningen er gyldig den, selv om omfanget av aksjonen er større :slight_smile:

140% av aksjene :sweat_smile:

Har du lest kommentarene?

Vi er jo en god del her på forumet som har sagt i noen år nå at shortaktørene styrer enkeltmarkeder akkurat som de vil.

Kanskje det blir en endring på det nå.

2 Likes

I GME er det snakk om 140% av free float aksjer. Vet ikke helt hvordan man skal sammenligne det med sølv.

Man skal nok ikke forvente at folk i sølv er like flinke til å holde slik som i GME.

Samtidig er jo det fundamentale nokså solid allerede i sølv slik jeg ser det.

Av fysisk sølv tolket jeg det som

Kan dette velte hele det finansielle systemet?

Jeg ser bare butthurt gme kommentarer :sunglasses:

1 Like

Stemmer, litt festlig :slight_smile:

1 Like

Haha, hele kommentarfeltet er fullt av folk som er forbanna på artikkelforfatter :sweat_smile:

3 Likes

med de finansielle produktene som eksisterer der ute idag er det ingenting som forundrer meg lengre…jeg holder meg unna slike avanserte greier :sweat_smile:

men kjekt å se at de nå nevner sølv i media :stuck_out_tongue_winking_eye:

milliarden neste? :man_shrugging: :laughing:

Ja men de giret også.

Det vi ser nå er fult angrep på alle områder. Man tømmer jo butikkene og snart distributørene for fysiske mynter og barer.

Samtidig krever andre leveranseav fysisk sølv.

4 Likes

Har jeg lest at $SLV har en 10% daily limit?

Jeg har lest noe av det samme. Men om underliggende sølv megabuller… så vet jeg ikke helt hvordan de skal ordne det. Men virker iallefall som den er tilbakeholden sålangt.

Noen som vet hvor lang lag det er på kursen for fond som feks AuAg silver bullet? Er det flere dager? Og finnes det et sted hvir man kan se utviklingen for fond real time?

Sjekk pretrade og chartet. Den ligger an til å åpne nesten nøyaktig på sist topp 10. august 2020.

Legges ut for gårsdagens USA stenging rundt midt på dagen neste dag (ble akkurat lagt ut nå), men du kan se det litt før på hjemmesiden: https://www.auagfonder.se var opp 3% fredag (og 10% torsdag), men i dag kan nok bli en skikkelig rekord om kursene holder seg.

Nytt bull flagg under making?

3 Likes