Noen steder ja
De er tom nå, så god reklame for dem
Jeg lurer på å investere i etf.
Enten SIL eller SLVR
Sil er vel i dollar mens slvr er i Euro og har man tro på at dollar vil svekke seg så er vel slvr det beste?
Ser også at den har falt en del mere enn sil siste halvannen uke så potensialet opp er kanskje større?
Noen av dere som har erfaring?
Ellers sitter jeg lastet i Bullet B, men det er mer langsiktig.
Hva sitter dere på, slv eller slvr?
Fordel/ulemper med disse to etf’s?
Ville heller gått for PSLV hvis du på død og liv skal i etf, ville heller gått for nordnet minifutures tbh hvis du først skal i papirsølvmarkedet.
Starter uken over 50 sma
Tror ikke nordmenn kan kjøpe PSLV dessverre 
Ja jeg syns dette kanskje er det mest interessante selskapet. De kjøpte akkurat New Gold og ble dermed en betydelig gullprodusent. Virker ikke som verdiene er priset inn ennå dessuten har de ikke betalt utbytte så man må jo tro at det kommer nå og amerikanere elsker utbytter så ville tro det kunne ble en repsrising da. Jeg har også noe i Hecla men den er jo dyrere på alle metrikker, men mulig selskapet har noe ved seg som rettferdiggjør den merkbarn høyere pris
Bian Ximing er short 450tonn på Shanghai børsen.
Hvordan i svarte skal det gå når det er 319t tilgjengelig 
Her kan hva som helst hende. Blir sikkert sykt volatilt, moro og neglebitende.
hva skjer i Mars da om der ikke er nok sølv?
Commex kan tvinge cashsettlement.
Men om det er blir sølvmangel så er det jo gruver som skal opp.
Sølv fins jo lagret mange steder rundt om i verden, det er ikke problemet. Men for at noen skal gidde å selge det må jo prisen opp da.
Kobber går bedre og fremtidsutsiktene ser også bedre ut enn for sølv.
Nærmer seg tall fra de store I Silver bullet nå. Blir spennende å se om markedet kan overraskes på den positive siden 
Ta en titt på Aya. Pure play sølv miner.
De fleste andre har en mix.
Vel, han vet hva han snakker om, den godeste Eric Strand. Han har over 25 års erfaring fra bransjen og en god trackrecord.
Selger han ikke først og fremst fond ?