Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Prøver å forstå litt mer av Filo. Kom over pod: Spotify

Selv om den har gått 400% i år er det “noe” som sier meg at det er mer å gå på. Fant litt mer på avanza.

(er det en annen tråd som er bedre egnet for filo mining?)

Edit : Jeg var ikke med i emi i fjor, men kjøpte en lyttepost i etterkant. Ifm emi-analyse kom det fram en risikojustert SOTP-verdi på sek 22. Urisket SOTP-verdi ble vurdert til sek 107, men med langt større potensial. (Sb1m)

Funnet som ble annonsert før helgen derisket langt på vei hele caset. Og podden bekrefter at potensialet ikke er tatt ut ennå.

+16%

2 Likes

oy, her går det unna

1 Like

Går unna ja :2nd_place_medal:

Ser ut som tiden for PM er kommet. Spesielt siden Bitcoin ikke steg på inflasjonstall, og dermed sviktet litt som hedge.

Hackingen i US kan også fått folk til å kikke på PM.

«Feilrapporteringen» hos LBMA har gitt folk vann på mølla.

Sølv og gull er den ultimate form for desentralisert finans.

:gorilla:

Et selskap som Yamana bør gjøre det bra framover. Muligens det Major- gull selskapet med mest sølv i revenue prosentvis.

3 Likes

Bankene bør helst håpe det kræsjer ned her:

1 Like

Har litt på følelsen av at det blir noe shenaningans senere i dag.

Skal Filo hoppe igjen når Canada våkner?

Håper ikke den har tenkt å tette det gapet der…

Hyggelig når det største fondet i porteføljen stiger 7,76% på 1 dag

Skal det endelig bli sølvets tid å skinne?

4 Likes

Vi har så vidt startet @holmes ! Forventer en sunn pullback snart, men moroa har akkurat startet :raised_hands: De neste ukene blir utrolig spennende!

Dollaren henger i en tynn tråd også

2 Likes

Nå tror jeg at jeg leste på reddit at man må ta den der med en liten klype salt, fordi det var en del tilfeller der dette var regulert.

Kan være at det er hold i det, men vi må se litt flere sånne rapporter. :slight_smile:

For et herlig comeback fra den tullete bunnen:

1 Like

Notert. Da fjerner jeg den :+1:

ding ding

Ok litt digg, kjøpte 110 mynter igår. De blir shippa idag.

Prisen pr mynt er idag 10kr høyere enn igår :smiley:

Pan American Silver Outperform BUY 48$

3 Likes

Måtte vente til Canada våknet, men ser ut som filo skal fortsette litt til. Tok av 1/3 av restposisjon.

Holy! Nesten 100% profitt i Abrasilver. Tar litt profitt i dag, og håper på å komme meg inn litt lavere. Anbefaler denne igjen! (TheLastDegree @twitter)

Tok også en inngang i Blackrock silver corp i dag

1 Like

Når tavex slenger med en penn og en bråte tavexdrops i bestillingen er det påtide å roe ned merker jeg :smiley:

6 Likes

De dropsene er faktisk skikkelig digg

75 Britannia og 50 Østrikere

1/4 rett.

Det er 60 Østerikere. ( rødt topp)

Ingen briter.