@holmes har du liste eller link til hva silverbullet eier?
danke
Liker Sprott. De øker presset på de som ikke har 100% backing på det de selger. Slemt men effektivt ;D
Hvis markedet får et lite krakk eller at boblen sprekker til høsten, hvordan vil det da påvirke edelmetaller? Vil vi se lik korreksjon der eller vil den holde seg uavhengig av verdens indekser?
Det blir en nedgang, men prisen vil holde seg mye bedre og hente seg inn raskere.
Tipper jeg. Uansett - i motsetning til mange av aksjene som har gått mye i det siste året så har PM en egenverdi som aldri kommer til å bli borte.
Mange aksjer kommer til å gå i 0 eller ihvertfall gå ned +50 % . Det kommer aldri til å skje med gull eller sølv.
Spørs hva medisinen blir, etter et eventuelt krasj.
Blir medisinen som før, mer pengetrykking, er jo saken grei.
Ved forrige krasj jaktet investorer likviditet, med påfølgende kort sell-off. Den er på en måte på plass nå. Så det kan godt hende folk rømmer INN i PM under selve krasjet, og ikke etter. Spesielt om de tar for gitt at Powell går brrrrr.
Noen nye Krüger i skuffen i dag
Alltid hyggelig å se 28-tallet (og gull nesten karret seg opp til 1900 igjen)
Hvorfor stemmer ikke den kursen som vises her i tråden? Er det noe som kan fikses?
I tråden vises kursen til SLV. er det nærmeste vi kommer en korrekt sølvpris.
Har solgt PSLV de siste dagene og kjøpt AuAg Silverbullet for penga, ble litt kjedelig med PSLV
Fryktelig spent på hva som skjer når den closer over 30.
Takk for svar. Jeg bruker den på nordnet, det er vel samme som hos investing vil jeg tro. Tenkte bare det hadde vært greit å ha den her også men.
Bruker denne
«Live» kurser