Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Tipper de tallene vil være maks manipulerte.

Tror ikke måneferden kommer i morgen heller for å være ærlig.

1 Like

Cpi som mål for inflasjon er mer eller mindre en vits, men uansett vil det påvirke markedene, og det blir spennende/volatilt :+1:

Tror vi er veldig nærme et push oppover mot 30, og det er først etter brudd og backtest av 30 det potensielt vil virkelig gå fort oppover

Cirka et år med konsolidering for sølv nå siden toppen på 30 i fjor

“The longer the base. The higher in space”

4 Likes

Det er vanskelig å spå hva som blir utfallet av inflasjonstallene uansett.

Man vil jo tro at høyere inflasjon enn forventet vil gi en boost i sølvprisen, men det kan fort hende at det motsatte skjer, pga. at markedet plutselig priser inn en renteheving.

1 Like

Dette kan bli en historisk mnd for Sølv.
Høy CPI vil bidra i kombinasjon med Sprott sin støvsuging, og ca 12-13 handledager igjen til Juli-levering på Comex. Ligger enorme volumer det fortsatt. Mer enn det finnes tilgjengelig fysisk sølv. Mye mer.

:2nd_place_medal::2nd_place_medal:

4 Likes
4 Likes

Spennende å se om vi slår 8 års høyeste weekly close (28.230)

2 Likes

En fin dag for Silverbullet B fondet. Moroa har akkurat startet !

BULLET

4 Likes

Se hvordan den ligger og stanger under siste motstanden, gudbedre så lekkert

Nå burde man vel såklart bare kjøpe investeringsmynt, men klarer ikke å styre meg fra å også kjøpe litt mer eksotiske pieces

Det er veldig vanskelig å vite 100% sikkert om man kjøper til riktig pris, for man har bare masse gamle auksjoner å gå ut i fra, så når jeg tar sånne med i portiskalkulatoren legger jeg alltid inn veldig konservativ prising.

6 Likes

Wow ! Kult ! :sunglasses: :raised_hands:

2xd

3 Likes

image

HIstorien tilsier at vi skal opp!.

5 Likes

Ligger fortsatt over 560 mill unser «open» for Juli på Comex. Er vel 11 handledager igjen før deadline.

La greit på seg idag den svenske sølvkula.

2 Likes

Markedet ser visst ingen problemer med at det trykkes uendelig med dollar ut av løse luften.

Wallstreet Silver kommer til å vokse med 1000 silverbacks i timen snart

1 Like

Hjelper ikke det når JPM trykker 1 billion future-dollar om dagen.

Alltid like fascinerende å bevitne slik åpenlys manipulering.

Siden bunnen ble satt 31. mars har vi vært i en fin opptrend som har tatt sølv-prisen 15-20% opp fra daværende bunn på 23,7 usd.

Siden 17. mai har vi vært i en konsolideringsperiode hvor sølvprisen - etter min mening lager en base før videre oppgang.

Så for dem som er bullish og ikke fullastet enda er dagen i dag en fin dag å kjøpe på.

1 Like

Mulig dumt spørsmål - men hva er Energi vs Energiaksjer i denne oversikten?