Vellyket dump og skremming. Samtidig er det fortsatt manko på fysisks sølv
Cad er oppe i 7.07. Så selv om sølv er litt ned de siste dager er det ingen anger på å ha puttet sparepengene inn i PSLV og miners
Rally i alt unntatt PM i dag.
Man må jo bare le.
Hvor kan jeg som norsk kjøpe PSLV med lavest mulig avgifter for å hodle i 1år + tidsperspektiv ?
Hos en megler som tilbyr handel i Canadiske ETF fond.
Er det noen grunn til at du anbefaler den Canadiske over den Amerikanske ?
Har aldri fått til å kjøpe den amerikanske, og CAD er jo den valutaen fondet egentlig er i.
Bruker forsåvidt pareto til å handle.
Spiller ingen rolle. Samme produkt på 2 børser. Hos Nordnet har du tilgang på begge
Kieth N virker litt pissed i det siste intervjuet. Snakker om «å snakke» med de andre produsentene. Selvsagt på en lovlig måte ala Opec, og ikke ulovlig prissamarbeid.
Problemet er de store gullprodusentene som gir f… i sølvprisen, da den bare utgjør noen prosenter av total revenue.
#Silversqueeze fortsetter å levere.
Noen er blitt lurt her.
Så siste intervjuet med Ed Steer. Han mente at linjene for supply og demand allerede var krysset.
De første som for lide når ting blåser opp er retail. Dvs det vil bli vanskeligere for diverse Mint å skaffe sølv til produksjon av Coins.
Tavex er snart utsolgt på alt av sølv. Fikk tusket til meg noen Krüger nå.
Økningen blir ikke lineær, men eksponentiell
Var heldig å traff perfekt bunnen med bull x8 i går(ikke anbefalt. Penger jeg har råd å tape) overskudd går rett i Hecla
Pent.
ser PSLV gikk greit idag, gleder meg til sølvkula oppdateres imorgen.
Ha ha. Rått
Men farlig farlig
Solgt?
Hehe ikke anbefalt. I ren forbannelse Solgte på 0,83 da RSI på 4 timer var heftig overkjøpt
Hadde vært utrolig artig om vi fikk en månedlig close inn i wedgen igjen ! Kanskje @Savepig har et bedre chart ?