Bra intervju
Hadde ikkje vert feil med monthly close tilbake i wedgen, elles likna det på test av brot…
Hadde vært stor bonus ja, men jeg tror uansett at om dollaren fortsetter nedtrenden/svekker seg de neste ukene at opptrenden kommer til å være inntakt. Ser lovendes ut for et bra hopp fremover mtp siste fomc møte, svekket dollar, og mye teknisk “headroom” etter en periode der mye er oversolgt i PM sektoren.
Ble en rull krüger på meg og. Ser det er utsolgt med sølv nesten over alt.
Mengden sølv man bruker i solceller minker, men volumet i solceller bare øker og øker, så det veier kanskje opp?
Batterier derimot. De spiser sølv til frokost , lunch og middag.
Mulig ohs på daily
Hecla med kanon-Q2
6 milliarder dollar selloff i natt til støtte helt nede på 22 for så å reversere HARDT. Helt “vanlig” stoploss raid av bankene som skal ut av sine shorts billigest mulig. Man kan jo lure på hvorfor så mye og så fort denne uka. Mye makro tall denne uka med cpi blant annet
Forøvrig ingen nyheter eller hendelser som skulle tilsi et sånt drop annet at et par store hvaler som røyk på stoploss i gull blant annet
De som trodde at det gikk an å kjøre en Gamestop på de største og mektigste finansaktørene i verden har fått seg en skikkelig reality check…
Mit target er møtt, får sjå korleis det oppføre seg her då! Kanskje det er ein bra plass å kjøpe på?
Trøbbelet for finansaktørene i dette bildet er at de før eller siden kommer til å komme bort i en situasjon der industrien kommer til å trenge sølv til sin produksjon, og industrien kommer til å drite om de trenger å betale 23 dollar eller 50 dollar for barrene sine, fordi det uansett utgjør ganske lite av totalkostnaden i en mobil eller en bil.
Enn så lenge er det nok fysisk sølv tilgjengelig for dagens manipulerte spotpriser, men det er ikke nødvendigvis situasjonen i det uendelige.
En unse med Kenguru til under 250 på Tavex. Ble påfyll
nice, synd jeg er tom for fiat
bare det holder seg 2 uker til!
Hva tenker folket om siste tids utvikling? Har vi sett bunnen?
En ting jeg har lært de siste 12 månedene er at jeg har null peiling på hva bankene finner på.
Neppe. Det er ingen som vil ha høye priser på gull og sølv.
Ikke sentralbanker, ikke industrien, ikke de store bankene og ikke oligarkene som hamstrer i private samlinger.
Disse har uendelig mer penger enn alle vanlige mennesker i hele verden.