Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Det første steget er å innrømme at en har et problem

7 Likes

Da er jeg et steg forran deg mao.

Men jeg har et stunt som sansynligvis sender meg 10steg bakover :stuck_out_tongue:

…Hei jeg heter Seadweller, og jeg brukte hele jobbdagen i dag på å lese om fremtidig behov for sølv… selv om jeg egentlig hadde masse å gjøre… jeg sleit også med å sove i i går, kunne bare tenke på hvor mange oz jeg burde kjøpe…

Sånn, da er jeg ferdig med det😅

6 Likes

Jim Rickards har skrevet endel om gull og USD. Sjekk Amazon for bøker.

David Hunter har jobbet med makro i 5 tiår el no slikt og har endel løpende poster på Twitter: https://twitter.com/davehcontrarian

Fundamentale forhold rundt gull er utførlig beskrevet her - klikk litt rundt: https://www.gold.org/

George Gilder har litt original tenkning og har også noen interessante bøker bl.a. du kan sjekke på Amazon, utover å google litt også.

Du må seff alltid huske på å ha en sunn skepsis til alle investeringsteser. Unngå høy gearing i PM - det blir nesten garantert katastrofe.

1 Like

Alle i kor

“HEI SEADWELLER”

6 Likes

Litt bevegelse i sølvprisen nå

3 Likes

Futures/options kontraktene går ut i dag. Så regner bare med at det blir close rett under 24 for å forhindre tap for bankene. Uansett lovendes for metallene etter siste uttalelser fra FED :ok_hand:

3 Likes

Ikke umulig at vi har bunnen bak oss :crossed_fingers:

3 Likes

Rally allowed. Let’s go !

rallysilv

2 Likes

Påfyll av Britannia i dag. 254kr pr stk.
Mylig at Ida gir en siste boost på NOK før den ramler sammen med et valgresultat.
Er snarlig Drone/Rakettangrep på en Saudiinstallasjon hadde selvsagt også gjort susen.

2 Likes

Auag silver bullet Utv. 27 aug. +4,04%

2 Likes

Fart i sølvet. Kun rullering av kontrakter, eller noe større på g?

1 Like

Siden jeg liker selvpining. 25unser krugerand bestilt, handla også andeler i Silverbullet for 75 laks.

Slår selvpisking lett det greiene her ;D

7 Likes

Bak paywall, men: To megatrender: Monetær inflasjon og grønt skifte | Finansavisen

1 Like
1 Like

Sølv som får meg i grønt i dag

4 Likes

Sølv, Episurf og bear her :raised_hand:

4 Likes

Nå er kina passe lei av comex og lbma :sunglasses::metal:

Nei, de prøver bare å få kontroll. De har null kontroll på comex og det liker de ikke

Rimelig grønt i sølvkula idag :smiley:

2 Likes