Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sparebanken Vest (SVEG)

Noen som har hørt noe angående tildeling?

1 Like

Nei, kun at det blir satt mellom 54-57 og at pengene blir trukket 22.

Vi er nå i pluss😉

Siste melding var vel, at det var usikkert om de som hadde tegnet til 56,50 ville få noe.

https://newsweb.oslobors.no/message/489907

Husker jeg rett at det var en plass du kunne krysse av om du ikke ville gå over 56,50?

Er det de som har krysset der som kan miste sin mulighet?

Hos meg var det over 58kr

De snakker sannsynligvis om delen for de institusjonelle investorene, der prosessen bygges opp som en slags budgivningsprosess, og endelig allokering bestemmes av vanlig tilbud/etterspørsel.
Tror jeg.

Venter i spenning nå på kurs. 54-57 skulle være prisen og nå er vi godt over 58👍

Endelig kurs ble vel 56,5?
Har ikke blitt trukket fra konto, ei heller fått noen notis om tildeling.

Det totale Tilbudet er nå overtegnet gjennom det forventede prisintervallet på NOK 55.50 – 56.50 per egenkapitalbevis, inkludert overtildelingsopsjonen Basert på ordre mottatt så langt i bookbuildingperioden står nå ordre under NOK 56.50 per egenkapitalbevis i fare for å miste tildeling.

Ja, ser ut som om det ble 56.5👍

Tegning godkjent hos meg men tildeling har ikke kommet

Tildeling skjer ca. kl 12.00, og vil være tilgjengelig vps etter det, ifølge Norne.
Kontobelastning skjer mandag. Angrer på at jeg ikke kjøpte mer p.t. :roll_eyes:

4 Likes

Angret også på at jeg ikke tegnet mer. Kjøpte derfor over børs i dag når jeg så ascending triangle formasjonen som kan brytes i dag.

image

4 Likes

Noen som kan se tildeling i VPS enda?

Nope

1 Like

Ingen overraskelse at Svein Støle fikk en god tildeling…

https://newsweb.oslobors.no/message/490058

1 Like

Fra DNB sin analyse i starten av november.

SVEG reported strong Q3 results with an ROE of 12.7% following consensus beats on all key reporting lines. The valuation remains attractive in our view, and we expect the discount to peers to close as the bank continues to deliver on its ambitions. Following higher NII and slightly lowered costs, we have raised our 2020–2021e EPS by ~3%. We reiterate our BUY and have increased our target price to NOK67 (63).

Fikk 1/3 av hva jeg hadde bestilt…

samme her… skulle tegnet for mye mer :frowning:

1 Like

Tegnet kun for minstebeløpet, da jeg så det som svært usannsynlig at jeg fikk noe som helst. Men nå tikket det inn melding om at jeg fikk tildelt det, så er fornøyd men angrer på at jeg ikke tegnet for mer…

1 Like

Hvor har dere fått meldingen, kan ikke se å ha fått noen melding, haket av for at jeg ikke ville ha over 58.

Fikk minstebeløpet, etter 25k tegning. Fornøyd med å få noe i det hele tatt​:sweat_smile: God supplering til bsu-sparingen de neste årene :joy: