Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sparebanken Vest (SVEG)

Vps investortjenester

Ingen ting der, har antakelig ikke fått noe da?

Har du sjekket under tegningsretter - vis tildelinger?
Jeg syns det var knotete å finne frem til, men har aldri navigert noe særlig inne på sidene deres tidligere :sweat_smile:

1 Like

Se det hjalp, fikk fullt, tegnet meg for 60k, Takk for hjelpen. :smiley:

Så nok feil, ble 1/3. Enig at dette var knotet, men lærer så lenge vi lever heter det, selv om jeg av og til lurer.

Fikk tildelt mindre en ønsket👎 Men er i pluss, men ikke flere millioner i pluss som Svein Støle🤣

Den fine utviklingen fortsetter og i dag skyldes det vel oppgradering fra Pareto. https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/01/02/7485631/pareto-securities-anbefaler-kjop-av-sparebanken-vest

1 Like

3 Likes

Sterkt resultat i dag :slight_smile: Foreslått utbytte øker med 50øre fra i fjor :slight_smile:

Småslapt utbytte, men det er jo fordi kursen har løpt løpsk. Samtidig trenger man nok mye kapital til Bulder Bank, hvor målsettingen er 20mrd i utlån ganske kjapt.

1 Like

De øker jo utbyttet fra i fjor og betaler ut kundeutbytte som de ikke har gjort før, så synes ikke det er så ille.

Kundeutbytte kommer istedenfor gaver til lokalsamfunnet. Det er ikke tatt fra overskuddet til oss egenkapitalbeviseiere:)

Men ja, økning er alltid fint, uansett.

Synes denne holdt seg sterkt idag. Litt skuffet over utbytte i Q4 rapporten. På den positive siden har DNB Markets kommet med nytt kursmål på 77kr.

1 Like

Ny Ath idag :ok_hand:
@nocturne hvordan ser chartet ut nå?

Chartet ser bra ut men det er noen faresignaler på kort sikt.

• Dagens candle ser ikke vesentlig høyere ut enn den for to dager siden? (dobbel-topp?)
  • RSI viser tegn til bearish divergens (den er lavere nå, mens kursen er høyere).
  • Stochastics kan krysse ned i morgen eller torsdag (moment avtar).

Men dette er kortsiktig. Det er en rekke støttenivåer man kan se etter for et throwback, spesielt da ville jeg sett om 67 kr ville holdt til nedsiden hvis den begynner å korrigere. Neste etter det 63-64, og til slutt 61. Hvis du ser horisontalt ligger det mest omsetning rundt 62.80, så regner med støtten er ganske sterk rundt dette nivået.

Sliter med å se volumbarene på daily, er det lite omsetning i dette papiret?

1 Like

takker for update,
Det stemmer, omsetningen idag var på 4,5 MNOK.

1 Like

Ny ATH fredag :+1:
hvilken dato kommer bonusbevisene?

1 Like

Må man ikke sitte i 2år for å få alle?

Nov/des 2021 kommer siste runde med bonusbevis.

2 Likes

Denne faller godt i dag…