Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Sport & Spill

Eg tenkte vi kunne ha en tråd med tips for spill/ gambling.
Selv er eg en ivrig spiller på hest og fotball, spiller tilnærmet daglig på hest, men eg går i dundrende underskudd, så eg trenger hjelp.
Hva med å dele litt tips og historier om spill på hest og andre ting.

Dagens lunsjtrav på Bjerke :

Hest, you say? https://tv.nrk.no/serie/alt-for-dyra/DKOS62000216/sesong-2/episode-2#t=13m15s

Gamblers Anonymous kanskje? :wink: :sweat_smile:
Bare skøyer da, du har vel kontroll :slight_smile:

Rundet kvelden av med å ta igjen noen tapte penger fra tidligere på dag :

Jeg spiller litt langodds. Drøy 50-lapp i uka. Tipper jeg er omtrent i null de siste 20 åra.

Slenger inn en bong i morra.

Del tipsene her om du har noen gode bet :+1:

Sitter å skal sett opp en lunsj bong til v65

6277F22E-3070-498F-A1D8-C773A596B340

Glemte å laste opp før deadline.

Bonuspott på tipping, eg satser på at city går på en liten blemme, hadde lyst å helgardere, men såg for dumt ut :+1:

Tapte mye i div spill, jakten fortsetter med v4 fra Frankrike :

Ute etter første løp :sleepy:

Vanvittig imponerende kupong. Treffe med 4 bankere, hvorav et 4. og et 5. valg. Applaus fra her i gården.

Leverte du mange kuponger til Bergen?

Det var en del v ett større system.
Ja, igår leverte eg mangen bonger, noe tippet eg selv, så kjøpte eg også to spill fra « ekspert» på Rikstoto, igår brukte eg noen høvdinger uten at eg fikk annet enn lommerusk tilbake

Hadde vel en tre 5-sifrede gevinster i 2015, men siden det har det ikke blitt noe å skrive hjem om og ikke like mye spilling som det ble tidligere heller. Uansett vanvittig moro med trav, få ting jeg som er morsommere enn en bra kveld på travbanen.

Eg bar aldri gevinster over 15k.
Nå i uka som var, så hadde eg flere småfinne høvdinger, da trudde eg at det skulle løsne skikkelig, å sette mye i spill igår, men på feil hester.
Litt som i aksjemarkedet, med mangen små gevinster, så tenker man at med økt innsats, så blir det bra, men da har man allerede brukt opp heller, og det går dårlig :sweat_smile:
Prøver litt på V75 sverge, er ofte noe høyere oms og da også premier

Levert, i tillegg er eg med på ett Støre system

Vålerenga har snudd kampen

Har ikke følgt med her, skulle sendt inn live odds på at Vålerenga kunne snu kampen

Fulgte ikke med jeg heller før de fikk redusert, jaja.

1