Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Ble en hundrings i tap her da, men fornøyd nå med at United trolig har sikret sølvet

2 Likes

Gullbongen var nærme, men wolves maktet ikke å score, så da ble det tom kasse idag

Vanskelig å treffe fortia :joy: Men det har kanskje noe med at jeg “alltid” har en kamp for mye, eller for mye risiko. Men det er jo moro, såå :smiley:

Blir tom kasse på meg og. Hadde ikke den store troen heller.
Har ennå mulighet for 3x6 og en del femmere i V75.

Edit: Ble 3x6 og 49x5
Innsats: kr. 985
Premie: kr. 1 372

1 Like

Burnley ødelagte for meg :frowning:

Ja, Burley var litt for tamme utifra det jeg så. Synes dessuten Brighton spilte bra

bilde

Pluss Inter - Juventus, B.

Edit: KJØR DA, NICE!!!

2 Likes

Kjipt med nice :frowning:

Faen, tippet 2-1 til Ranheim i tillegg til at jeg satset på hjemmelaget. Også kommer det selvfølgelig en utligning på slutten. FML

Meh. Ryker alltid på 1 lag så har begynt med systemspill, det som er kjedelig er at gevinsten går ned betraktelig, men jaja…

1 Like

Det ble 5*5 rette på V75, ikke dei store pengene, men legg gjerne merke til bankerene mine, skulle tro man får gevinst når andre og tredje valg går inn som banker, men men, fikk igjen innsatsen da

1 Like

Ikke akkurat Nice, nei! Som du sier alltid en kamp man ryker på. Orker ikke systemspill. Spiller 2 bonger til ca. 50 i uka, så er mest fordi det er spennende. Vinner nok til at det ikke koster så mye.

Dagens banger. En av kampene ender uavgjort. Marienlyst?

bilde

1 Like

Kjempebra tippet! Ser du har banker på Cocktail Fortuna. Det var den jeg manglet. Forbanna tips jeg får på mail. Der puttet jeg inn fjerde valget i stedet for tredje valget, og slik røk syveren. Hadde 3 hester. 1, 2 og 4 valget.

1 Like

Takk, eg synst selv eg var flink eller heldig denne omgangen, men det hjelper lite på «balansen» på spillekontoen.
Eg har siste tiden kjøpt en del andel av «ekspertene», men ikke noe profit der heller😂

Jeg var heldig 2-3 ganger med innsats på 500 kr. på tipsene til Nettavisen. Fikk 3-4K i gevinst, men etter det har det vært dårlig.

1 Like

Nederste bingen er en som egentlig tror går inn, regner med United vinner.
Øverste bongen er den tror på

2 Likes

atl. mad
brann
molde
sandnes ulf
valencia
sarpsborg

1 Like

Jeg og tror United vinner! Håper du og vinner! Lykke til! :star_struck:

1 Like

Viking ødelger for meg, ny bong som :

1 Like