Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Nei dette er et soleklart brudd på innside-reglene. Blir Almir anmeldt ligger han tynt an. Eneste mulighet for å slippe unna er å bevise at han ikke visste om avtalen da han kjøpte (eller at kjøpet ble avtalt for lenge siden) og det faller nok på sin egen urimelighet.

1 Like

“VIKTIG INFORMATION OM FIRST NORTH
First North är en alternativ marknadsplats som drivs av de olika börserna som ingår i NASDAQ OMX. Den har inte samma juridiska status som en reglerad marknad. Bolag på First North regleras av First Norths regler och inte av de juridiska krav som ställs för handel på en reglerad marknad. En placering i ett bolag som handlas på First North är mer riskfylld än en placering i ett bolag som handlas på en reglerad marknad. Alla bolag vars aktier är upptagna till handel på First North har en Certified Adviser som övervakar att reglerna efterlevs. NASDAQ OMX Stockholm godkänner ansökan om upptagande till handel på First North.”

4 Likes

Jeg solgte meg ned på 18.x og 50% av kapital var en stund i STAR. Det er for mye langsiktig synes jeg. Hva hvis STAR utsetter et spill f.eks. og kursen faller 30%? Og plutselig skal du kjøpe hus og må selge.
Fremdeles inne med 25%. Dette er en 10% mld vil jeg si. Spennende å se om den fortsetter opp neste uke.

Pretty drøøøyt spør du meg. Men det er slik det blir når investorene er fansen. Ikke rart at bobblen lever som den gjør. Like fullt, dette får meg til å lure på… Hvor ille er rapporten som kommer nå egentlig…

Fant veien oppover… Hmm, klarer ikke bli optimistisk i det kortsiktige av dette… så langt ser jeg intet annet enn flere utgifter. Altså, Er det utsikter til bedre bunnlinje i nær fremtid-- NEI. Dagen i dag er definitivt en salgsmulighet.

Håper det går bra at jeg flagger posten din for Trolling.

Du trenger ikke bli grinete over at du ble bedt om å dokumentere en påstand om at Verdens spillmarkeder har flere MMO motorer som tillater samtidig spill på flere platformer enn bare FUNCOMs Dreamworld. Du ble bedt om å vise oss dette for ingen andre har fått med seg det du påstår. Du påstår noe som mildt sagt er kontroversielt, ergo ble du bedt om å vise hvor du hadde informasjonen fra.

At du nå tøyser til en diskusjon om at det koster å investere i spill (som i at det ligger mange utviklingstimer bak det) blir egentlig bare trist… Det blir som å dokumentere at mennesket trenger mat. Og det eneste du oppnår med din oppførsel er å stoppe en naturlig sunn diskusjon. Bli voksen. Dette er bare trist for deg og for pdx som eier forumet (om man skulle anta at han ønsker å lage et investor community hvor diskusjoner kan bli gjennomført i ly for hatdebatanter).

Ja blir skikkelig heftig med et nytt spill i 2018. Gleder meg. Hvor mye skal de investere på toppen av sine andre prosjekt frem til da?

Hvem er egentlig Grab som skal utvikle dette? Hva har de gjort tidligere?

“Game developer Grab will create the game in collaboration with film producer Basil Iwanyk, while Starbreeze will distribute it.”

Eller slutten på den fantastiske sommeren? :slight_smile:

1 Like

Håper de har tid til å levere alt de har lovet da… eller i hvert fall få til den patchen snart :slight_smile:

Fin header dette en hel måned.

2 Likes

det fine med dagens gode mld er at det ser ut som om starvr-kjøpet allerede gir resultater.veldig spent på hvor star er om noen år.ambisjonene er skyhøye.