Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Det gör absolut ingenting. 11 är för mig (och många andra långsiktiga) fortfarande flera hundra % plus. Väldigt många kommer sitta kvar minst tills TWD släpps tror jag.

Nu tror jag dock inte vi ska ner något nämnvärt, rapporten kommer överraska många känner jag på mig. 15-20 innan augusti är slut ser jag som troligare men det är kanske bara vad jag tror :wink:

Det är ju fortfarande mikroskopisk omsättning, någon procent ner nu spelar ju som ingen roll alls. Stiger under hög omsättning och sjunker/ligger still under låg omsättning brukar ju stämma bra här…

1 Like

ser vel relativt stabilt ut ?

Hvor forventer du at kursen ligger slutten av 2016?

Om du noensinne får et svar på dette, så blir det interessant å se tilbake på om et år… :stuck_out_tongue:

Jag personligen är helt övertygad om att vi har kurser närmare 30-35 kronor vid slutet av 2016, men alla får ju ha sin egen tro på sina investeringar… :wink:

Innan 2015 är slut så kommer vi att se 25 kronor tror jag.

1 Like

Uten Crimewave:

http://www.vgchartz.com/article/260277/16-of-the-best-xbox-one-co-op-games/

1 Like

Ja det är väl “djupa knäböj” nu igen.

Minimal omsättning och ner några procent, katastrof! :wink:

4 Likes

Jeg tror STAR må være en perfekt trader-aksje med en modifisert sell on news. Abonner på meldinger fra STAR og kjøp når meldinga kommer. Du må være rask. Selg etter 5-10% opp.

1 Like

STARBreeze Presseansvarlig :wink: har sagt at man kan bli banned for å bruke uttryket “dype knebøy” om StarBreeze…VÆR forsiktig med det altså… Faktisk så lurer jeg på om det kanskje ikke er slik at man ikke har lov til å si noe som helst negativt om denne oppblåste aksjen… Men tiden vil vise :stuck_out_tongue:

Når det er sagt, så synes jeg at mine observasjoner om at denne aksjen begynner å bli full av FUNCOM tradere er spot on. De peiser opp selskapet nær en halv milliard i verdi på en halv dag… og så tror fan meg enkelte at det er reelt og at det skal fortsette… Folk går fem på og taper penger. Ta lærdom… Denne skal ned… Hvorfor? Jo fordi man har utsikter til lite annet enn en nær 0 eller negativ EBIT det nærmeste året.

Jeg har sagt det så mange ganger, men man ser jo gang etter gang at det ikke synker inn.

Det hade varit mycket lättare att ha seriösa diskussioner om sådant här inte dyker upp hela tiden. Det är ju direkta felaktigheter så varför ska man ens ta det på allvar?

Självklart ska man vara kritisk till allting man investerar sina pengar i, men när man bara läser samma påhittade “fakta” dag effer dag så blir det ju lite tröttsamt.

Förklara gärna med siffror, hur får du det till att EBIT det närmaste året kommer ens i närheten av att vara negativ? Jag är nyfiken på riktigt.

Det beste her er nok om dere blir enige om å være uenige så slipper vi samme diskusjon hver dag :slight_smile:

9 Likes

Så sant så.

Jag ger upp i att försöka diskutera. Lycka till med era investeringar :slight_smile:

1 Like

Veldig enig. En persom som sier " PE betraktninger er dritprat" bør belage seg på motbør. Det er verken grunn til å bli ufin eller begynne med personangrep selv om at enkelte er litt uenig, mye uenig eller bare rett og slett måpende over STARBREEZE sin pris på børs.

Når det er sagt så ønsker jeg alle SBere lykke til på kvartalsrapporten. Håper jo at dere får rett, altså for deres egen skyld… Jeg har jo ikke risikert noe i SB og det er jo alltid morro når folk tjener penger… Men som sagt jeg tror det blir kalddusj.

Om SB er priset mer som litt over en milliard uten at de har brendt av hele pengebingen så kan det være også jeg vurderer inngang dersom de lykkes

Dypt i dag igjen. 12.20… Jaja… Så mye “snudde StarBreeze” :smiley:

@Gordon Kan ikke du lage en backtrade oversikt her over alle som har kjøpt på høyere nivåer?

Gjerne backet av Onns sin haussing og gode ord…?