Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Bra info, tack!

De borde gå ut med det här till alla i ett officiellt uttalande också!

2 Likes

Ny uke med 9000 solgte på PS4 i følge vgchartz

http://www.vgchartz.com/game/85348/payday-2/Global/

http://www.vgchartz.com/tools/game_comparison.php?reg=Global&ending=Weekly&game[]=Payday+2%3A+Crimewave+Edition+(XOne)+[85347]&game[]=Payday+2%3A+Crimewave+Edition+(PS4)+[85348]&game[]=&game[]=

http://www.vgchartz.com/tools/game_comparison.php?reg=Global&ending=Weekly&game[]=Payday+2%3A+Crimewave+Edition+(XOne)+[85347]&game[]=Payday+2%3A+Crimewave+Edition+(PS4)+[85348]&game[]=Payday+2+(PS3)+[74801]&game[]=Payday+2+(X360)+[74802]

2 Likes

Rimelig utrolig at Xbone versjonen fortsatt selges… Blir jo litt Scam når versjonen ikke virker.

Ellers så vil jeg påpeke at salgstrenden unektelig er nokså bratt ned. Jeg tror dette vil merkes i neste rapport. Får vi negative EBIT da…? Det er jeg ikke I tvil om. Utgiftene vil antagelig vis være større enn sist kvartal fordi alle SB sine satsninger vil være kommet lengre I tviklingsløpet. Samtidig så vil nok omsetningen være drastisk ned pga Crimewave ebber ut (Xbone floppen hjeler nok godt på her)…

Jeg kjenner ingen som ikke bruker online funksjonaliteten på Xbox I dag. Nok sagt… Dette er SCAM, og udiskutabelt. Er ikke å gjøre dette mot kunder selv om firmaet som gjør det heter StarBreeze. Hva hadde du sagt om FUNCOM hadde prøvd seg på noe slikt? :stuck_out_tongue:

Hallo… Spille med tilfeldige som du kaller det har vært den vanligste plankekjøring funksjonaliteten tilgjengelig for alle FPS de siste 10 år på Xbox… At de ikke har denne inne men samtidig reklamerer for det er intet annet enn en bunnløs flopp… Akkurat denne synes jeg ikke du skal forsvare. Jævlig svakt at de ikke har matchmaking på plass for Xbone.

Dette er katastrofe. Salgsmessig så er dette DYRT for SB. Omdømmemessig så er dette DYRT for SB.

Som kunde, så tror ikke jeg at jeg er den eneste som ville tenkt WTF, dersom jeg kjøpte et spill kallt Online og så manglet matchmaking… Å ringe rundt til alle naboene for å manuelt sette opp en match, er da rimelig drøyt. Onns, her er du altfor rosenrød i din vurdering av situasjonen.

som sagt… matchmaking er plankekjøring for Xbox brukere… har vært det de siste 10 årene… Det er hårreisende at de lanserer et Online spill uten denne funksjonaliteten. Helt villt at du forsøker å fargelegge dette som om det er sånn halvveis ok… Dette er er klokkerein fuckup.

Forholdet til salget for Xbox one vs PS4 er 1:2, ca det samme som markedsandelen. Det er mao mer negativt for omdømmet enn salget.

Hvis SB kommer med en kompensering som spillerne er fornøyd så er dette glemt om noen måneder. Hvis de gjør som FC og gir en kompensering som spillerene synes er ræva så tror jeg det vil påvirke salg av payday 2 DLC’er og av TWD på xbox…

1 Like

Jeg spiller alltid med tilfeldige og hadde jeg kjøpt det på xbox uten å kunne spille på noen måneder så hadde jeg ikke rørt et spill fra SB igjen. Heldigvis er ikke alle som meg :wink:

2 Likes

Blir langt fra det samme og så vidt jeg vet er det mulig å komme rundt det “100% problemet”.

For å være helt ærlig så synes det er direkte latterlig at et selskap som SB bruker så lang tid på å fikse problemet. Regner uansett med at siden det er på xbox så har det ikke vært på toppen av prioritetslisten deres.

2 Likes

Du er utroilig… Sikker på at du ikke jobber i StarBreeze…? Eller kanskje er broren til Bo?

1 Like