Hva mener du med det egentlig? Nå er jeg spent
Carefull what you wish for… Kanskje det er akkurat overnevnte som skjer nå… Og derav synkende aksjekurs…?
Jeg kjører dype knebøy hver tirsdag og lørdag men av en eller annen grunn har det ikke påvirket kursen i SB…
Jeg og… Bare det at jeg gjør det hver dag… Kanskje det er meg… Men virker litt som knebøyene blir dypere for hver dag?
? Jeg snakket om gymnastikken her hjemme… Dype knebøy er bra for Gluteus Maximus og Biceps Femoris…
Berdre og bedre dag for dag
Du har väl inte glömt att insiderköpen är för att hålla kursen uppe och ge marknaden hopp?
CFO kan omöjligt ha någon aning om hur framtiden ser ut
Har han inte köpt 157k om jag inte läser helt fel? Det är närmare 2 miljoner SEK det…
Den som ikke var kursdrivende?
Her er det tilnærmet desperate tilstander. Gud bedre .Jeg tenker både CEO og CFO snart får seg en lekse om markedskreftene.
EBIT trengs for å holde balongen oppblåst og jeg tviler at selv om CFO (hvis nå ikke dere bare igjen er ute med drøye spekulasjoner) har kjøpt eller fått i bonus en halv promille av selskapet, at det skal bety stort for en allerede drøy Market Cap. Dere vet at aksjer som del av lønn og kompensasjon/bonus er ganske vanlig? Det er neppe noe å gå fra konseptene over…
Ja jag tror de flesta känner sig riktigt desperata. Framtiden ser ju så mörk ut…
Men jeg trodde du sa i sted at han hadde kjøpt…?? Du forvirrer meg med sitater ut av kontekst
Nei det vet jeg.
Her la meg hjelpe deg med å lese hele posten min. Du kan jo ikke bare quote en halv setning
EBIT trengs for å holde balongen oppblåst og jeg tviler at selv om CFO (hvis nå ikke dere bare igjen er ute med drøye spekulasjoner) har kjøpt eller fått i bonus en halv promille av selskapet, at det skal bety stort for en allerede drøy Market Cap. Dere vet at aksjer som del av lønn og kompensasjon/bonus er ganske vanlig? Det er neppe noe å gå fra konseptene over…
EDIT: Altså CEO og CFO får bonuser og lønn i aksjer… Derfor øker deres beholdning uten at det trenger å meldes eller å sees i kontekst med andre ting som skjer internt. SB regnskapsår er nettopp over… Derav bonus i aksjer. Bruk hodet slutt å haus. Dere fremstår bare som desperate.
EDIT2: Når jeg tenker meg om så burde dere egentlig ikke bli så happy over denne meldingen.
- Dere er utvannet. 1.8 mill i aksjeverdi er for mye i bonus til en CFO når EBIT er lav.
- En bonus selger man gjerne. Markedet vil følge med, med argus øyne. De vil ikke reagere positivt på salg selv om SB aksjen ikke nødvendigvis vil falle av akkurat dette. SB vil trende ned som nevnt tidligere pga forholdene rundt EBIT.