Dette går etter planen folkens. Jeg tror vi skal opp til 14-15 før rapporten…
Og du Onns spør deg stadig skjeldnere om det er noe fundament I det du holder på med.
Du synes for eksempel at det er heeeeelt normalt at TWD ikke er regnskapsført noe sted… Men jaja… kjør på, jeg har ingen lykke I å snake ned din baby. Problemet er bare at her blir mer enn en småsparer føkkat duvelig I røven om noen uker når rapporten kommer.
Både småsparare och banker/investerare vet ungefär vad rapporten kommer visa, det är ingen som förväntar sig något speciellt resultatmässigt. Det är andra saker som gör att intresset nu stiger och att en uppvärdering sker.
Rapporten kommer säkert visa ett nettoresultat ungefär som Q2, mellan 15-20M och det vet alla redan om och förväntar sig inget bättre.
Det er kun du som sier at TWD ikke er regnskapsført noe sted. Resten av oss vet bare ikke HVOR det er regnskapsført.
Det er vel bare å maile ir?
Rt. 13.80 forresten
Edit: Hvis noen blir lurt her det ikke “småsparere” - se på meglerandel
Gratulerer til de som har klart å sitte på hendene og ikke solgt enda (meg selv inkludert)
Skulle ikke du sitte til 50 kroner?
Neida jeg tror hvis man vil sikre seg så frister det å selge på / rundt 15 eller evt før rapporten.
nettokjøpere er meget interessantnå.lurer på om en eller flere større aktører har bestemt seg for å kjøpe mye star koste hva det koste vil. Og dette vet traderne å utnytte til fulle.
Volumet i dag var det høyeste siden november ifjor.
(Som jeg sa, ikke noe god ide å selge på 12,70, godt jeg bare solgte 25% )
Da er vi oppe på 14 kroner
Gratulerer! Hadde tilsvarende skjedd med Funcom hadde jeg hoppet i taket
Ikke værst for en som trodde 9-10 kroner ville være toppen ved crimewave release
Tidene forandrer seg fort.
Go with the flow
Eller, hold deg til planen og ta gevinst når kursmålet du satte er nådd