Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

@onns jeg er ikke uenig i at sidesyn er viktig i spill. Det er bare å spille et FPS med for lav FOV. Man kan bli sjøsyk av mindre! Det jeg sier er at jeg tror at innen StarVR kommer på markedet, så ser det ikke ut som det gjør i dag. På den andre siden, jeg er ikke sikker på når StarVR skal lanseres. Hvis det f.eks er Q1 2016, så er jo saken noe annet. :wink:

1 Like

Jøss skal si du har god innsikt i deres forskning…? :smile:

Jeg tror de har noe på gang som får SBVR til å virke floppete…

Hvor mye har de solgt?

Hmmm… Vel, det er vel ikke akkurat noe komplimang til Geminose prosjektet? Kanskje burden var så pen likevel da sløret kom av? Det finns jo push up, hold inn, sminke, og mer til… Sannheten kan være ganske stygg.

Er du sikker ? De har vel ikke gjennomført kjøpet av alle aksjene enda ?

"On 23 March 2015, as part of efforts to strengthen the long-term ties between the two companies, Digital Bros S.p.A. decided to purchase 3,872,722 shares of Starbreeze (listed on NASDAQ Stockholm First North Premier under the ticker STAR) for a total of 5 million U.S. dollars. The transaction will be completed in three instalments (1 April 2015, 1 July 2015 and 1 October 2015). "

det ble vel litt for fristende å selge de aksjene som de hadde solid gevinst på.kanskje trenger de pengene for å finansiere de nye kjøpene. Db erikke idioter heller.det er naturlig at dette salget vil dempe kursutviklinga slik at db får billige aksjerom en stund.

Nei, og hvis du ser på vinklingen @onns har på den posten, så er den jo ikke akkurat positiv. Synes @onns er veldig flink til å ta med fakta i postene sine, selv om jeg ikke alltid er enig i konklusjonen.

Nei selvfølgelig. Man styrker jo et sammarbeid ved å selge unna… hadde glemt det :stuck_out_tongue:

jeg tror bare de synes aksjen var dyr? Og at det er en super beslutning å selge dette overprisede objektet. men den forklaringen er vel for enkel?

Ser at bo og en annen i star har løst inn noen opsjoner og solgt til sammen ca 270 k aksjer.annelie var navnet. En annen emmanuell har flere millioner aksjer.han er cto.

3 Likes

De har sikkert solgt for å betale skatt… :wink:

4 Likes

Det er vel en av dem som solgte grafikkmotoren Valhalla til Starbreeze.

Liker ikke at Bo lemper ut 200k aksjer.

1 Like

ser ogsså at sebastian sitt kjøp på nesten 2 millioner sek har fått en input correction på ca.25k aksjer. Passet jo fint å opplyse om dette etter at noen i star har solgt litt og ikke før…

1 Like

Litt klønete gjort. Det var jo en nyhetssak om “nesten 2msek”