Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Ja og katta til han ene fikk brokk :frowning: … Dyrlege er skikkelig dyre greier :scream:

Jeg bare synes det er klønete å taste inn feil antall aksjer så det ser ut som det kjøpes for nesten 2msek når realiteten er 1.5. At det dessuten gjøres noen dager før andre innsidere selger for 3.3 msek (på et minirally fra det første kjøpet) gjør ikke saken bedre.

6 Likes

Hva skjer… Humble bundle selger Payday2…

1 Like

De må betale den prisen som blir satt så det er derfor mange selger deler av aksjene de blir tildelt.

1 Like

Vekk meg når vi er på 5 kroner aksjen.

1 Like

Blir mer spennende enn jeg liker tror jeg STAR fremover. Opplysningen om at DB selger B-aksjen for å kjøpe tilbake noe i A-aksjen, tror jeg er ødeleggende i stille perioder. De opprettholder sin innflytelse i STAR på denne måten selv om det totale antallet STAR-aksjer (A og B) DB har minker.

1 Like

Interessant:

Starbreeze imponerar inte, det är en fallande trendkanal och dragning neråt, det är fullständigt inaktuellt att äga aktien för uppgång. återkommer när handelsmöjligheter uppstår framöver i tiden.

Har jo med etternavnet i hvert fall: Säfström

Kanskje Johan Säfström?

https://www.linkedin.com/pub/johan-säfström/2/ba6/785

De hadde jo begge gode tips om å kjøpe rett før oppgangen? :slight_smile:

Så forresten at Avanzamannen skrøt av at han tradet for en milliard svenske kroner på en dag. Sykt.

1 Like

Våkn opp gutter… Risk dere ned.

De sier vel gjerne at det ser ut til å snu når de ser tegn på at det ser ut som at det snur?
Ville vel være litt useriøst å si at nå tror jeg (basert på en eller annen presentert informasjon) at det kommer til å gå nedover… men te-bladene mine sier at det kommer til å gå opp igjen < insert random date > uten noe info?

1 Like

Et bra produkt, men vanskelig å nå et stort marked:

Even if Starbreeze releases this headset to consumers in a timely fashion, it will be very, very difficult to run games at comfortable frame rates at that resolution. Doing so will likely be very expensive in comparison to its competitors’ products as well, and mass-market appeal is therefore going to be difficult to obtain. And as Techspot points out, this is a headset that’s been described as heavy, suffers problems with ghosting, and can run into calibration issues.

Read more: http://www.digitaltrends.com/computing/starvr-vr-headset-5120-1440-resolution/#ixzz3loRcnleJ

2 Likes