høres ikke bra ut at VR settet er tungt…
Hva med ghosting da ?
høres ikke bra ut at VR settet er tungt…
Hva med ghosting da ?
Hardware som klarer 90hz 5120x1440 er som @onns sier “off-the-shelf”, men definitivt ikke i alle spill. Pr i dag så er slik hardware i tillegg grisedyrt. Dette vil første bedre seg med neste generasjon fra Nvidia/AMD som er produsert på 14nm i stedet for 28nm og bruker HBM 2. ETA 2016. Jeg gjetter på sent i 2016…
Aller beste opplevelsen… Man kan få nakkeskade av å sitte med et 2 kilo VR sett plastret til ansiktet…
Dette er akkurat mitt poeng. Ikke for massene, men en koenigsegg for de spesielt interesserte.
Fordi det er det alle andre har, det som alle spillene støtter, det du har hørt om og det eneste som er innenfor hva mora di vil betale
Fordi det andre rare settet fra Sverge har en haug med cons… som er Ganske rare.
Spørsmålet er jo hvor mange spill som får støtte for et VR-headsett som 40-50 stk har…
Så det du sier er at SB satser på å gjøre det samme som FC ?
Nå burde det skje et trendskifte snart. Jeg tror selv retning ned. Men vil skje noe nå snart som vi er helt i spissen på denne vimpelen. Bryter den opp er det egentlig kjøp, men ikke noe jeg gidder å trade på.
@Holmes jeg ser ikke noe vimpel her. For meg ser det ut som et flatbunnet triangel, alternativt en nedadgående trendkanal, men den synes jeg er mindre klar.
Jeg tror fremdeles det er denne som er hovedeffekten. Ser ingen bedring før eventuelle gode nyheter. Positivt med det innsidekjøpet av CFO da.
Jeg er enig i resonnementet ditt @onns, men jeg tenkte også “Hvem pokker kjøper Starbreeze for 20kr (etter splitt)” i 2015? Den prisen hadde jeg ikke forventet å se før kloss opptil en hypet launch, eller etter en vellykket launch. Mao, det er folk som kjøper Starbreeze ut fra en logikk som ikke ligner grisen i mine øyne. Antar du heller ikke var like fristet til kjøp på 18-20kr etter splitten?
Den tekniske analysen over er forresten verdiløs i det øyeblikk Starbreeze kommer med en nyhet. Nyheter trumfer teknisk analyse svært hardt i spillselskaper.
Jepp, spørsmålet er jo selvfølgelig hvor lenge det er til det kommer noen gode nyheter. Ihvertfall for meg som sitter utenfor aksjen.
Kall det hva du vil, men nå er vi helt spissen av formasjonen og kommer til å få et brudd opp eller ned kan endelig bli litt action igjen her tror jeg