Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Virker som Geminose gjengen er tilbake som aksjonærer?

CBNY-NATIONAL FINANCIAL SERVICES LL 2.68%

Husker også den tweeten. Håper du har rett

Skuffende kursutvikling etter den fine VR-meldinga. Tydelig at mange synes kursen er høy nok nå. Burde muligens ha gjettet på at en melding som ikke gir noe tall blir fort tradet ned etter en kort oppgang (under 15 minutter ved åpninga denne gangen her…)

1 Like

Kan jo være de låner ut aksjer til shorting.

apropos utlån av aksjer. Det var vanskelig å få plassert et lån av aksjer.

Det er ofte slik når det er for åpenbart at en aksje er på vei ned.

EDIT:sier kunn dette pga. at jeg ble bedt tidligere om å undersøke dette… Og det har jeg nå gjort.

Tror kanskje de har solgt og fått samme antall fra db (de har kanskje ikke mulighet til å handle selv på dette uregulerte markedet). Det er jo positivt dersom de ikke har solgt seg ut selv. Vi vet at dette ikke er db, men sammentreffer med kjøp av Geminose og trolig aksjene som ble trykket opp i den forbindelse

Positivt at den stiger litt i dag

1 Like

www.overkillsoftware.com/games/roadtocrimefest

3 Likes

Krimfesten avlyst? :stuck_out_tongue:

http://steamcharts.com/app/218620#6m

Remium inne på noe av det samme som jeg har snakket om her:

Starbreeze - (TA) Stödet på 12 kr är starkt

Aktien befinner sig även i något som liknar slutet av en fallande triangel och utbrott från denna skulle generera ytterligare signalvärde

http://introduce.se/foretag/Starbreeze/teknisk-analys/2015/9/starbreeze---ta-stodet-pa-12-kr-ar-starkt/

1 Like

Sitter også med den følelsen!

Litt små-rusk i starten her. twitter-oppgavene blir borte nå, STAR har lyttet til spillerne.

Noe jeg ikke helt liker med denne eventen er at premien er hemmelig før oppgaven er løst, slik at man får ikke samme motivasjon som man ville fått hvis man hadde sett en premie man hadde veldig lyst på. Under hypetrain så man hva premien var og det gav en ekstra motivasjon til å klare oppgaven.

Krabber stille og rolig oppover hver dag nå :slight_smile:

SMA 50 utfordres i dag igjen!