Er du så sikker på det ? Om 12 måneder er vi jo nesten i 2017
Altså, markedsverdien i dag tar allerede utgangspunkt i at TWD gjør det relativt bra. TWD er planlagt lansert H2 2016, noe jeg leser som desember 2016. Som er, nettopp som du sier, nesten i 2017.
Jepp, men jeg tror ingen av disse vil gi en positiv EBIT på flere hundre millioner. Som er det jeg forventer av TWD.
Så du har ikke tro på at hype+tradere kjører kursen opp mot eller over ATH før TWD release ?
@nofun jeg tror mye av hypen allerede er tatt ut. 02.10.2016 tror jeg fortsatt er to måneder før release. Jeg tror kursen på det tidspunktet har reagert mer på hva som har skjedd med Geminose, DbD og RAID. @onns sier jo:
Han er neppe den eneste med forventninger.
Slik jeg ser det er neste trigger Geminose. Jeg er veldig spent på hva de kan få til der, det burde også gi en pekepinn på hvor gode investeringer de har gjort med alle kjøp siste tiden. Får de til Geminose vil de bygge opp tillit i markedet forbi det å være en dyktig steam co-op spillutvikler.
Helt riktig, men dette er også et prosjekt med høy risiko med knallsterke konkurrenter med gode IP-er i ryggen. STAR er utenfor sin vanlige komfortsone her. STAR trenger å bevise at de kan bevege seg utenfor sin vanlige steam komfortsone. Er ikke imponert over konsoll-versjonene av Payday2. Funcom klarte det ikke med ok spill + lego + f2p.
Her gjelder det å skille seg ut i fra konkurrentene. En film med disse dyra hadde vært flott. Flere partnere leketøysprodusent, filmprodusent, etc. hadde vært ønskelig.
Jeg tror ikke hypen er tatt ut nå men vi får se når det begynner å komme mer info om TWD og eventuelt de andre spillene
Det man kan følge med på her er:
Stengning over eller under kileformasjon
Stengning over SMA50
Stille og kjedelig her uten Teabagger’n da…
Når jeg tenker meg om, så er jeg vel egentlig ikke uenig i det du sier her, men jeg tror hvor høy hypen kommer til å bli avhenger veldig av hva som har skjedd i mellomtiden. Har Starbreeze levert med Geminose++, så vil jo troen på Starbreeze være skyhøy - og vise versa, så kan en Geminose-fiasko eller utsettelse prege kursen hypen negativt.
Et review jeg hadde likt hvis jeg var Starbreeze-aksjonær*.
Reviewet tok jo for seg et par andre aspekter også, bl.a.
Starbreeze said that the demo runs at 60 frames per second, but from my experience, I would have to say that it needs to be improved. The visuals were a little blurry at times, especially when rotating my head.
Det stemmer jo bra med at jo fortere du kan snu hodet, jo høyere framerate trenger du for at det skal gi en “ekte” opplevelse. Husker det godt fra når jeg spilte gode gamle UnrealTournament. Det var merkbart lettere å orientere seg med 180 graders mouselook med 100+ fps på CRT-skjermen. Tipper effekten er enda sterkere når du faktisk kan snu på hodet selv.
Etter hva jeg husker, så støttet headsettet 90 fps?
*Jeg har en bitteliten gidder-ikke-selge post igjen av A-aksjer.