Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Ha Ha! Løp og kjøp! :smiley:

1 Like

Har du endelig blitt overbevist? :smile:

Virker som vi er helt på vippen, men vil gjerne ha en hvit candlestick i morgen

Mine charts som jeg følger med på - bare en millimeter unna nå :slight_smile:

Men faller den i morgen er vi like langt.

2 Likes

Ikke hvis det er andre krefter som vil noe annet… som kanskje har enda flere aksjer/midler, eller mange aktører som handler motsatt.

Og selger du hundre tusen i morgen kan du jo vedde på at flere fortsetter å kjøpe i overimorgen dersom det er den underliggende bevegelsen i markedet.

Tror jeg. Men har den forandret seg?

“very soon” …Halloween???

https://twitter.com/MCote_BHVR/status/651817781323767808?s=09)

Virker som de har solgt en del til et annet fond (småbolagsfond), da vet vi ikke om ny teknik fortsatt er inne som eier, i så fall utenfor denne listen (som sorteres etter stemmer, så de kan ha beholdt b-aksjene)

Slik ser et Next Gen spill ut i dag… Dette skal jeg kjøpe…

Den under tror jeg at jeg nokså enkelt står over… Ser ut som Counterstrike 10 år siden

Bare nei. Dette kommer i 2016. Her har du en oversikt over Next Gen spill som kommer 2015/2016. Dette er konkurentene og de ser helt magisk ut… StarBreeze må heve seg et titalls hakk om de liksom skal være en aktør på Next Gen…

Hvorfor ville utviklere lage en challenge som dette…?? :stuck_out_tongue:

Jeg tror vi alle vet svaret… Kanskje gamere og utviklere burde gå tilbake til å tenke på å lage gode spill fremfor aksjekurs? Menmen… Skal ikke plage deg mer… Jeg får la deg hause StarBreeze i fred så slipper jeg å få bann.

1 Like