Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Fra februar 2014…

14.70 :slight_smile:

1 Like

Tar min exit her på 14.85 for denne gang. Lykke til videre!

7 Likes

Gratulerer med en god handel! Mulig den bare fortsetter å gå fra oss, men skal ikke bli for grådig og være lei seg for at man ikke tjente enda mere, eventuelt :slight_smile:
Hva legger du deg eventuelt på ift. ny inngang?

1 Like

Fy fan du har virkelig koll på hvor gal SB aksjonærene er. Jeg hadde aldri turt sitte til nå. Hadde jeg hatt denne aksjen så hadde alt blitt solgt på 10 til 11. grattis med århundrets merkelige deal.

Grattis! Alltid skönt att plocka hem lite vinst. Jag köpte mina på 1.80 så det börjar bli dags snart att sälja någon %… Men det är svårt, jag är helt övertygad om att vi ska högre inom kort.

3 Likes

Har ikke en spesiell kurs, men det jeg kommer til å følge med på er USD, rapporten og indikasjoner på crimewave hype/salgstall

1 Like

Jeg må innrømme at jeg gevinst-sikret kraftig i dag og. Fortsatt med, men med en mye mindre post som jeg kan snitte ned til det ugjenkjennelige ved behov.

1 Like

Du bommet med 5 øre på toppen! Går det utforbakke med tradingen din?! (Etter det forrige salget ditt på 12,15 som var den gangens ATH).

Hadde egentlig planlagt å selge litt på rundt 15kr hvis vi kom dit, men solgte litt for tidlig på 12,70 i stedet fordi jeg fikk høydeskrekk. Det er litt fristende å selge seg litt mer ned nå. Alternativet er å satse på at Crimewave-releasen blir veldig bra. Hvis ikke, så ender jeg nok opp med å sitte på aksjen til TWD-releasen ±. Risk/reward med kurser rundt 15kr er relativt mye dårligere enn på 7kr for å si det sånn.

2 Likes

Er ikke sikker på at dette var toppen, burde stige fram mot rapport, men valgte å ta gevinst nå. Jeg var mer sikker ved forrige salg på 12

Grattis Holmes og dere andre. :+1:

1 Like

Uppdaterat: 2014-02-27

Står på bunnen av sida, så isåfall har det vært planen en stund. Tror ikke det har så mye å si.

Spørsmålet er om de ikke skal rett inn på mid cap