Ja, dessuten ble jo dette kjøpt over flere dager. Tror dette må være noe utenfor børsen.
CEO Kan heller ikke handle på børsen mindre enn 1 måned før rapport.
Ja, dessuten ble jo dette kjøpt over flere dager. Tror dette må være noe utenfor børsen.
CEO Kan heller ikke handle på børsen mindre enn 1 måned før rapport.
Sjekk denne som også er notert på first north
http://www.modernekonomi.se/se/investerare/policies/insiderpolicy.aspx
slettet, upassende
Nei… Men slik jeg ser det så Bo lost it litt altså. han virker litt gal nå. Alt han gjør oser av risiko for tiden. En annen ting er dette med A og B aksjer. Når du bare sjonglerer aksjer frem og tilbake så er vel ikke det det samme som vanlige kjøp? menmen…
Dette har en verdi på nesten 30msek, det er ikke småpenger
NEO kjøpte vel for rundt 30mill den dagen AVA dumpet men det var vel B aksjer ?
Det har vært ganske mye korreksjoner på de listene tidligere så vi kan ikke utelukke noe, men dersom det er riktig at han har kjøpt a må det være utenfor børs tror jeg.
Noen har blitt stormannsgal som ulf sier.
Bo driver og selger B og kjøper A jevnlig, så vanskelig å si hvor mye man skal vektlegge dette. Det har også vært feil på lista før. Men det blir nok rally i dag tipper jeg, avanzamannen og andre tradere sørger nok for det.
Payday 2 er 6. Mest spilte på steam nå… Spennende å se om det blir en slakere kurve nå, kanskje markedet gjør at folk er mer online?
Det store innsidekjøpet kan tyde på at bo er fornøyd med tallene de ser, men nå vet vi fortsatt svært lite om detaljene rundt kjøpet. Vi vet at det ikke er en innsider som selger, men ikke hvorfor og til hvilken kurs.
Er det han som også har solgt b over børsen ?
Er jo ganske lurt å kunn hause når du kjøper som CEO og ikke når du selger… Lukter stødig altså… Lang vei