Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

man kan ikke svare med et spørsmål?

Forslag… Bruk imperativ… hehehe… :smiley:

Det virker sannsynlig. Han kan slippe å bekymre seg for penger på en stund i så fall

https://www.avanza.se/placera/forum/trad.927.1917612.html

1 Like

Disse fundamentale nyhetene ødelegger for mine fine tekniske oppsett buu :slight_smile:

Får trøste meg med 40% oppgang i bitcoin

2 Likes

Referanse eller så er det oppspinn… Samme linje for SB som FUN

Ja da så… Da tror jeg på dere… NOT :slight_smile:

Fair enough… Men kjapp på labben vedr FUNCOM er du (selv om mye bedre i det siste… nesten konstruktiv)

1 Like

Du misser poenget totalt. Det er to bedrifter som lever av Payday2…SB er priset til fuckings 3 milliarder. Den andre vet jeg ikke…SB har Skyhøye utgifter og bare så vidt 0en. Funcom er priset som en bæsj… 100 mill… De driver i 0 de og. Skal ikke si hvor jeg tror oppsiden er…

EDIT: Synes PD2 selger for dårlig i forhold til overprisingen av disse selskapene…

Onns, du har aldri klart å holde disse følgende tre tankene i hodet samtidig:

1. Hvor bra et selskap selger en artikkel
  2. Hva er igjen i bunnen
  3. Hva må man betale for en del av dette selskapet.

Det handler ikke om å klare påpeke at PD2 selger bedre enn TSW eller The Park… faktisk det er uvesentlig. Det det dreier seg om er hvor bra selger PD2 i forhold til utgifter og i forhold til hva selskapet er priset til. Som du kjenner til så synes jeg StarBreeze er overpriset med 2 gangen… Og selv om PD2 solgte bra nå i Crimewave, så synes jeg likevel at det ikke solgte bra nok. 3 Milliarder krever mer “yuhuu, dette var ganske bra”.

The Park derimot, begynner nærme seg et fint tereng i omsetning i forhold til at spillet koster lite og at FUNCOM er priset lavt og fort får noen milioner + i bunnlinja.

De er vurdert… Håp om at de blir bra er det som holder prisen på StarBreeze oppe.