man kan ikke svare med et spørsmål?
Forslag… Bruk imperativ… hehehe…
Det virker sannsynlig. Han kan slippe å bekymre seg for penger på en stund i så fall
Disse fundamentale nyhetene ødelegger for mine fine tekniske oppsett buu
Får trøste meg med 40% oppgang i bitcoin
Referanse eller så er det oppspinn… Samme linje for SB som FUN
Ja da så… Da tror jeg på dere… NOT
Fair enough… Men kjapp på labben vedr FUNCOM er du (selv om mye bedre i det siste… nesten konstruktiv)
Du misser poenget totalt. Det er to bedrifter som lever av Payday2…SB er priset til fuckings 3 milliarder. Den andre vet jeg ikke…SB har Skyhøye utgifter og bare så vidt 0en. Funcom er priset som en bæsj… 100 mill… De driver i 0 de og. Skal ikke si hvor jeg tror oppsiden er…
EDIT: Synes PD2 selger for dårlig i forhold til overprisingen av disse selskapene…
Onns, du har aldri klart å holde disse følgende tre tankene i hodet samtidig:
- Hvor bra et selskap selger en artikkel
- Hva er igjen i bunnen
- Hva må man betale for en del av dette selskapet.
Det handler ikke om å klare påpeke at PD2 selger bedre enn TSW eller The Park… faktisk det er uvesentlig. Det det dreier seg om er hvor bra selger PD2 i forhold til utgifter og i forhold til hva selskapet er priset til. Som du kjenner til så synes jeg StarBreeze er overpriset med 2 gangen… Og selv om PD2 solgte bra nå i Crimewave, så synes jeg likevel at det ikke solgte bra nok. 3 Milliarder krever mer “yuhuu, dette var ganske bra”.
The Park derimot, begynner nærme seg et fint tereng i omsetning i forhold til at spillet koster lite og at FUNCOM er priset lavt og fort får noen milioner + i bunnlinja.
De er vurdert… Håp om at de blir bra er det som holder prisen på StarBreeze oppe.