39,452
playing 14 min ago
Om denne artikkelen som du postet og som du ikke likte. Jeg synes denne var uhyre treffende for situasjonen
og jeg siterer:
Turning your biggest fans against your game is a big, big loss. It’s
easy to dismiss these people as a noisy minority in the face of your
data, but this isn’t a conflict you need to be having - or at least,
it’s a conflict you should be bending over backwards to avoid. Ideally,
when you transition between business models, your superfans should be
your cheerleaders; you bring the along with you on the journey, convince
them of its value, and use their influence and noisiness to help to
smooth the transition of the rest of the playerbase. Overkill did…
Well, Overkill did the opposite.
og
For other studios and developers, there’s a salutary lesson here.
Changing tack with your business model is probably a task a great many
game creators will encounter in the coming years; what’s happened to
Payday 2 shows the importance of committing to your change, of
effectively communicating that change and of bringing your vocal fans
with you on the journey if you want to reach the destination unscathed.
Her har Overkill gjort en alt for dårlig jobb i både forarbeidet og etterarbeidet etter at bomba smalt.
Ny uke, nye muligheter, prøver meg igjen her. Liker som sagt at piloten kjøper for 30 msek og tror omsetning fra black market kan bli god dersom de holder oppe spillertallene. Spent på om de får til mobilsatsingen, og om det kommer et tilsvarende marked der.
193 negative vs 310 positive i går, Dvs en viss bedring i sentimentet blant spillere
Er inne igjen og tror den skal opp. Men har ikke satset så stor del av porteføljen fordi jeg er usikker på hvordan markedet vil reagere dersom vi får utsettelser i forhold til det som er kommunisert tidligere når det gjelder spillanseringer, og relativt dyrt priset i forhold til dagens inntjening. På den annen side er det en mulig trigger at de annonserer dato for mobillansering av PD2.
Mobillansering av payday2 er i pre-production
Det er utsettelser jeg frykter mest, men moderate utsettelser er ofte de beste kjøpsanledninger du får i spill-aksjer.
Ser at de kaller det PaydayM og ikke payday2 m, tror dere det blir en ganske direkte port, eller mer som et nytt Payday spill skreddersydd for mobil?
Jeg solgte før forrige gang de skuffet markedet, når de sa at Storm først kom i 2017 og payday2 til nextgen ikke kom til jul 2014. Kjøpte igjen etterpå når markedet hadde overreagert og ikke tatt hensyn til hvor bra payday 2 gjorde det.
Nå er prisen vesentlig høyere, og ordlyden for Geminise release er endret fra h2 2016 til 2016. Dette uten at markedet har reagert. Et middels nextgen salg førte heller ikke til noe reaksjon.
Stort innsidekjøp av sjefen tror støtter bra opp, så må evt være noe skikkelig dårlig nytt for å få aksjen inn i en negativ overreaksjon.
Spillertallene holder seg ganske bra synes jeg
32,284
24-hour peak
Hva tror dere om dette?
og
Hej! Det är redan klart att Payday 2 kommer bundlat med Alienwares steam machine,om det var det du funderade på? Tyvärr inte på realese men nedladdningbart när det är klart: https://www.youtube.com/watch?v=4FDbKRtjir0
Och denna var ny! https://www.youtube.com/watch?v=zMIKBDwUcrQ
Ska bli spännande att följa. Ingen tror nog de kommer ta över närmsta tiden men vem vet hur det ser ut om ett, två, tre år. Bra sätt att vara med från start för säkerhets skull.
Hehe wohooo
Joda, også lurte jeg på hvorfor
Synes det ser ganske bra ut jeg