Mulig, det ser jeg nesten aldri på
Ser bra ut, håper ikke rapporten ødelegger med noe negativt
Håper det for jeg vil også bli med
Off topic:
Onns, Gordon antyder nå på Hegnar at du er min wingman. Se selv:
"Spookie…Du har ingen troverdighet din psyko.Så hva med å dra deg over på tekinvestor og lure noen andre der… en fugl kvitret meg i øret at nå fikk du gjennomført kjøpet ditt og nå har du og din wingman blitt positiv igjen. Sånt er patetisk. Det finnes mer ryggrad i Onns for å si det slik.
Det sagt så skal jeg fint minne dere på om denne hylingen deres når tallene kommer. Nå, vær så snill å fuck off og spar oss for svadaet ditt. Denne tråden er for tall."
Min teori er at vi er i begynnelsen av en korreksjon opp, men den stiger jo likevel ikke hver dag. Kan godt falle tilbake litt i morgen og likevel kan min teori være rett.
Se her fra forrige korreksjon, den faller ganske langt tilbake etter første rally før den fortsetter videre opp igjen. Men disse “små” bevegelsen er ikke det jeg er ute etter og ikke noe jeg er interessert i å handle for å fange opp.
Når det er sagt så er posisjonen en mindre del av porteføljen nå enn det jeg tidligere har kjøpt for siden jeg synes aksjen er ganske dyr i forhold til dagens inntjening og det er også en viss risiko for utsettelser eller andre negative nyheter som kan ødelegge.
Det kan jo bli en ekstra bonus
Dette kom litt overraskende og lurer på hva grunnen er. Noen muligheter:
1.Bo sitt kjøp for en stund siden. Han solgte en del før det siste stor-kjøpet dog.
2. King ble solgt. STAR neste ut?
3. Gode spillertall og/eller gode black market-tall.
4. Tradere som skal kjøre aksjen før rapport.
En kombinasjon av disse muligens. Er ikke full-lasted ennå, når det er sagt har jeg ikke noen problemer med å snitte opp, noe som er tryggere i forhold til tap på hele posten,hvis ikke aksjen krakker.
Jeg hørte en gang om noen som sa de aldri, aldri, aldri skulle innføre microtransactions, skamme seg den som trodde noe sånt…
Jeg tror en presentasjon av Geminose med partner kan overraske positivt. Evt så kan de få en avtale på VR-fronten.
Jeg tror kassa vil være såpass skrapt framover at de ikke egentlig har råd til å gå inn i noen flere publishing-deals. Hvis de får positiv cash-flow, vil jeg se på det som veldig positivt. Lav cashburn <10MSEK vil være positivt. 10-20MSEK cashburn som forventet.
Enig i den, men resten av aksjemarkedet kjenner ikke til star like godt og for tradere og andre kan salget av king være triggeren for den økende interessen
Det er vel bare snakk om hvor mye cash som skal til ?
Vad tror vi om kommande dagar då?
Fortsatt upp eller var det en liten tillfällig klättring vi såg? Jag får tydliga kopplingar till pre E3-hypen och är det på samma vis nu så kommer det att stegvis röra sig uppåt fram tills rapporten.
Det svåra nu blir att bestämma sig för om man ska sitta kvar med hela innehavet över rapporten eller om man ska sälja en del för att hoppas kunna köpa tillbaka billigare efter…
Resultatet kommer nog vara mellan 0-10M så just den biten kan nog kanske få kursen att falla lite om det finns de som förväntat sig mer (varför man nu skulle det…) men däremot så börjar det väl bli dags för lite geminose news? Då är jag ganska säker på att det kommer att bära av uppåt! Väldigt mycket uppåt…
Hur resonerar ni andra?