Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Var det samme fyren som fikk koreks senere?

hehe… jadda gutta… dere får ta rollen som de gjenstående tvilerne… Jeg har ingen intensjon om vinne noen diskusjon. Vil du være uopplyst så kan du da min santen være det :smiley:

Av og til kan det være lurt å se på hele bildet og ikke bare en liten del av det :wink:

1 Like

dere glemte å svare på spørsmålet… At jeg har rett det vet jeg, det vet dere og… Men hva med spørsmålet? det er lov å spørre for en agnostiker… :stuck_out_tongue: ?

Fordomsfullt…

At du skulle bli en slik svenske på dine eldre dager. Selg StarBreeze nå. Så får du grei gevinst… Kjøp Funcom så får du mangegangen her og… Don’t fuck it up now…

Jeg er enig med Onns (og nofun) her. Ikke ofte det skjer så jeg må nesten si at da er det nok ingen tvil om at Onns har rett :smile:

Det er jo ingen tvil. Skaperen av SteamSpy sier at tallene under 30 000 er usikre. Vi må anta at jo lavere spillerstall jo lavere sikkerhet. 22000 er ganske langt unna og da er tallene enda mer usikre. Men han sier jo at et spill som viser under 30000 trolig ikke har mer enn 30000. Da har i hvertfall ikke et spill med langt under 30000 på SteamSpy, langt over 30000 solgte i virkeligheten. Enkel logikk?

3 Likes

Nå står ikke verden til påske Onns og Morti er buddies… hahahaa… lekent :stuck_out_tongue:

hei Morti hvordan er boligmarkedet der borte på vestlandet nå ? Går så det suser?

Vi har satt ny salgsrekord i 10 av 12 måneder så langt i år og solgte over 60 eiendommer på en mnd for første gang i oktober. Økt markedsandelen fra 9 % til 28 % på 4 år. Gasellebedrift for 3. året på rad. Takk for at du spurte! Men markedet spruter ikke nei.

2 Likes

Joa, problemet er bare at når man diskuterer funcom så er alt bare rævva. Jeg skal gå så langt som å si at TP i realiteten bidrar til millioninntekter til funcom, da kostnadene er mer eller mindre konstante målt fra før utvikling av TP. Hvor vidt de har måtte “kjøpe” inn nytt mtp ny motor osv vet jeg ikke, men samme crew med samme fastlønn har gjort 1 ting ekstra ifht hva de normalt gjør, derfor er lille TP en så fin tilvekst :+1:

2 Likes

Jeg har sagt dette fra dag en, men StarBreeze uberintelligence har sagt at vi må regne som et eget prosjekt. Vel, uansett fan, TP bidrar positivt nå. Så kan folk heller komme luntende etter.

Noen som har beregnet omsetning/ebit/cashburn for Q2 som de har lyst til å dele? Tallene kommer jo på torsdag.

15kr innan dagen är slut känns ganska troligt :smile:

Ser fram emot morgondagen, jag personligen hoppas på någon mer information om listbytet då det är ett uttalat mål sedan tidigare att ta sig in på omx small cap men med dagens börsvärde så är det väl mid cap som gäller.

Kanske någon ny info om geminose? Kanske någon ny info om dead by deadlight? Who knows… :slight_smile:

1 Like

So far so good, håper ikke rapporten ødelegger

3 Likes

Intressant läsning :smiley:

2 Likes

40 øre forskjell på A og B aksjer nå. Ser ut som en glimrende mulighet hvis man sitter på endel B-aksjer og man har zero-konto e.l.

1 Like

Jeg leste Rorbukjøp…

1 Like