Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jeg tror på caset på sikt og forsøker å følge trenden i aksjen. For meg er vi nå inne i en positiv trendutvikling og jeg vil beholde aksjene så lenge dette ikke brytes.

Det er jo tydelig at det er stor motstand rundt 15. Men jeg tror kjøperne vinner til slutt og kursreaksjonen opp blir desto sterkere når dette skjer.

Det jeg ser som den største risikoen på nedsiden er hvis usd faller sterkt mot sek.

25,572 In-Game

2 Likes

15.40!

1 Like

Interessant å følge med på SEK/NOK utviklingen for Starbreeze.

Starbreeze var i starten av juli rundt i 12SEK, eller å den tiden ca 11,40NOK
Nå står Starbreeze i 14,80SEK eller for tiden 15,25NOK

http://www.xe.com/currencycharts/?from=SEK&to=NOK&view=1Y

3 Likes

Ser ut som om du fikk rett her. I dag kommer den gratis jule-heisten og i løpet av 10 dager starter jule-salget. Det kan hjelpe litt på kursen.

Utelukker ikke en eller flere utsettelser her som vil skape kjøpsanledning. Mange kandidater:
Generell utsettelse av VR og andre utsettelses-kandidater:

+Geminose
+Walking Dead
+Walking Dead VR
+The Hunt ¿ Assault on Mythos
+Dead by Daylight
+John Wick VR
+RAID: World War II
+Payday Mobile

The Hunt og Payday mobile ligger nok langt frem i tid. De var i pre-production ved forrige rapportering.
Dead by daylight er i alfa-testing.

2 Likes

Kanskje dere har rett, har solgt mine for å redusere risiko litt. Uansett en grei trade opp fra rundt 12 der jeg kjøpte.

Tenker du på “Tournament”-entryen?
https://steamdb.info/search/?a=app&q=Payday&type=-1&category=0

2 Likes

Kjøp musikken til Point Break og få payday2 gratis med på kjøpet

Ok, nå ble jeg nysgjerrig på hvilken entry i steamdb du tenkte på!

Takker, lurte på om det var de spillene der du siktet til, men kom ikke på hvordan jeg skulle finne dem. :smiley:

1 Like

Jeg har ventet på å få en kjøpsanledning, men begynner å tvile på at det kommer til å skje. Skal jeg være helt gærn å ta en pott her? Blir isåfall litt mer spennede å følge med i 2016, som blir et innholdsrikt år for star. :blush:

Jeg har jo håpet at kursen skulle være lavere nå, slik at oppsiden ville være god fram mot alle triggere. Kursen er ganske høy, men jeg tror på caset. Det er en vanskelig situasjon :slight_smile:

Det jeg tenker er at man kan handle denne på teknisk analyse, eller på gode meldinger som kan trigge interesse for aksjen igjen. Hvis jeg ser på det tekniske så vil jeg gjerne enten kjøpe på støttene evt med stop loss, eller kjøpe på brudd opp gjennom motstanden

1 Like