Tror både jeg og @holmes trodde den kunne få seg en dipp i høst. Trøster meg med at kitron er opp 80% i mellomtiden.
Morsomt for de som fortsatt sitter tungt lastet i Starbreeze. Komisk å se at lottoposten min (restene etter en liten post jeg kjøpte tidligere i år) nå er opp 217% hittil i år.
Synd ikke megetgod er på forumet lengre. Det var pga han jeg kjøpte Starbreeze og de 3 siste årene har det vært aksjen jeg har hatt høyest realisert gevinst i. Sitter fremdeles med aksjer i SB og hvis jeg ser på urealisert gevinst for 2015 ligger SB kun bak Kitron
Det blir nok litt mer liv her i 2016 når de nye spillene blir lansert. Setter pris på all infoen, selv om jeg ikke har kjøpt på den.
Hvis du tror den skal til 50kr så er det vel fremdeles gode kjøpsmuligheter ?
Nei det definerer jeg som et OK kjøp.
Det er helt ok det.selge star for å få bedre avkastning andre steder.selv sitter jeg med 25% og er fornøyd med det.en utsettelse kan fremdeles komme. Jeg er. i usikker på om 2016 blir det store året for star eller om vi må vente til 2017
Jeg tror både 2016 og 2017 blir veldig bra for SB.
De har allerede utsatt Geminose fra H1 2016 til 2016. Det kan godt komme flere utsettelser. Prisingen i dag går allerede ut fra at de gjør det bra i både 2016 og 2017 (men ikke veldig bra og oppover). Hvis de gjør det middelmådig, så vil de ikke kunne forsvare dagens kurs.
Jeg har bittelitt aksjer i Starbreeze, og kunne godt hatt 3-4x så mye, så jeg er langt fra negativ. Jeg er bare ikke så positiv som du er.
PD2 = #16 på steam topsellers