Kanskje vi får se samme mønstret som vi så i STAR da digital bros kjøpte seg inn, mange dager med kursoppgang? Vi får håpe på det. Next fikk jo også en voldsom kursoppgang da de fikk inn en ny stor-aksjonær.
For å redusere risiko. Nå er de ikke avhengige av Geminose eller oTWD for å overleve som selskap.
Btw, en ting som ikke er nevnt her er hva de har tenkt å gjøre med Payday2 in space (husker ikke hva det prosjektet heter akkurat nå). Det hadde 2017 som forventet releasetid, jeg antar dette blir utsatt til etter oTWD releasen.
Storm heter det prosjektet og det er nok utsatt til 2018 (hvis det noensinne kommer ut da). Kun sett noen illustrasjoner fra dette spillet. Tipper det blir utsatt enda en gang hvis STAR får et bedre prosjekt og det er helt greit for meg.
Ikke gled deg for tidlig. Det er mange i STAR som er kortsiktige spekulanter til Bos fortvilelse. Jeg har faktisk ingen anelse om videre kursutvikling nå i de kommende ukene. 1 år ekstra å vente er lenge for denne gjengen. Mulig trigger 23.januar.
Ja nå har utsettelsen som jeg fryktet skulle krakke aksjen (slik som vi så med storm-utsettelsen) kommet og aksjen går 10-20% på den meldinga så egentlig er faren over i alle fall for min del. Men jeg holder litt igjen ennå. 100% eksponering i STAR er en stor pengesum for meg. 44% av porteføljen ca.