Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Starbreeze er FEM år foran konkurrentene. :slight_smile:

Egen VR-nestegenerasjons spillmotor og de eier hele kjeden fra hardware og til innholdet,i tillegg til at de er publisher og kommer med egen plattform for VR-innhold sammen med Smilegate. Oculus Home er ingenting. :slight_smile:

Tror dere har misforstått en hel del… Les meldingene mer nøye.

Burde ikke StarVR vært på markedet hvis de var FEM år foran konkurrentene ?

Takk for tipset!!

3 Likes

Nei, for StarVR er ikke ment for hjemmebruk i første omgang. Det er en premium VR-opplevelse de andre ikke er i nærheten av å tilby. Fem år i fremtiden så kanskje de kan måle seg :slight_smile:

Hvem som helst får ikke stempelet “IMAX-certified”.

Velkommen tilbake @Onns :smile: @StjerneBris

7 Likes

Denne var enklere enn Gordon.Tegnene var alt for mange…

4 Likes

Ikke at jeg forstår hvorfor @Onns ikke brukte det originale nicket, han er jo vanligvis sakelig, utenom i diskusjonene med gordon. Litt vel ensidig for min del, men nå er jeg vel litt på kanten den andre veien selv, så jeg burde kanskje ikke kaste stein i glasshus. :slight_smile:

En klassiker at disse to etter få dager var i diskusjon om star.twittersida til stjernebris er ikke saklig i det hele tatt.søk den opp selv og les.

4 Likes

Jepp. Veldig komisk når han begynte å dra fram høy PE i SB, mens Funcom som ikke har hatt positiv PE på et tiår ble pent ignorert.

2 Likes

Synes gordon og onns burde fått seg sitt eget forum. De er på samme nivået begge 2.

3 Likes

Ja de er det.twittersida til stjernebris gjorde meg lettere bekyret faktisk.ikke hyggelig i det hele tatt.som gordon på sitt værste.

3 Likes

Forstår heller ikke folk som kun klarer å se positive ting med selskaper de har investert i . Starbreeze har i lang tid vært min nest største aksjeinvestering men har ikke problem med å finne negative ting for det.

3 Likes

det blir fort slik hvis du er bare i en aksje.ikke sunt. Når det er sagt er star en fulltreffer av de sjeldne.star er min største investering for øyeblikket.

2 Likes

Er du fortsatt rundt lastet?

Haha, spesielt! :slight_smile:

Etter hva jeg har lest meg til har folk her gått glipp av over 10kr per aksje i oppgang på relativt kort tid. Tenkte å komme med noen tips bare. Men kanskje best å la være.

Hvorfor er Gordon kastet ut? Han har jo litt greie kunnskaper om ting og tang imo.

Men hvorfor som en ny karakter, egentlig? :smile:

1 Like

Det jeg lurer på er om Onns og Gordon skjønte at de diskuterte med hverandre som Stjernebris og tol

6 Likes

Gordon har jo diskutert med seg selv så tviler på at han skjønte at det var onns :wink:

3 Likes

Mer enn 10kr per aksje er jo litt penger det også. :smile:

Hvor mange aksjer har du?

1 Like