Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Da fikk du rett :slight_smile:

Ikke uventet et lite rally på den nyheten. Greit å se at de leverer varene. :smile:

Tror nok dette kvartalet kommer til å bli rimelig bra, over to uker med salg + forhåndssalg. Det blir spennende å se hvor bra det blir.

2 Likes

Gratulerer folkens :slight_smile: Det klødde i fingrene da meldingen kom: Jeg tror kursen kommer til å være høyere før rapporten (16+), men jeg liker ikke å være så kortsiktig, og vil helst ikke sitte over rapporten. Så da får jeg evt kjøpe dyrere etter rapporten hvis alt ser bra ut der.

Er for feig :slight_smile:

Men kommer til å se etter en ny inngang innen den tid. Mulig jeg må betale dyrere enn det kursen er i dag.

Virker som planen er å bruke aksjene i forbindelse med deres nye rolle som utgiver for andres spill. Hva kan det bety? At de kjøper seg inn i selskaper i bytte mot aksjer som de deretter også blir utgiver for?

1 Like

Tipper det er en reaksjon på det dårlige salget utenom når spillet/dlc-ene har vært på tilbud. Ikke noe jeg egentlig synes det er noe å rope hurra for. Resten ser bra ut (som vanlig). De trenger noen gratis dlc-er for å vedlikeholde det gode ryktet sitt.

1 Like

Der hvor den blå linjen ligger på ca 0/har vært utenfor topp 100.

1 Like

Salget er fint og flott det, men lavere enn det vi har sett fra Payday 2 tidligere. Inntil i februar i år, så tror jeg ikke jeg har sett Payday 2 utenfor topp 100.

DLC-salget er stort sett utenfor topp 100, men de har jo ganske mange DLC-er, så litt vanskelig å si hva de drar inn. Det er en stund siden de har hatt en DLC som har gjort det virkelig bra, som f.eks Hotline Miami som klarte å komme seg inn på #10 på ukeslista. Den siste DLC-en var såvidt innom 5. plassen før den falt utenfor topp 10. Tre dager etter launch lå den på 75-100 plass.

Ser bra ut framover med Crimewave.

Kanskje noen de har kjørt cross promotion med allerede?

1 Like

Ser sånn ut ja, opp from 80-100 plass den siste uka til 62 akkurat nå.
http://tools.garry.tv/steamchart/?show=218620&range=7

1 Like