Da fikk du rett
Ikke uventet et lite rally på den nyheten. Greit å se at de leverer varene.
Tror nok dette kvartalet kommer til å bli rimelig bra, over to uker med salg + forhåndssalg. Det blir spennende å se hvor bra det blir.
Gratulerer folkens Det klødde i fingrene da meldingen kom: Jeg tror kursen kommer til å være høyere før rapporten (16+), men jeg liker ikke å være så kortsiktig, og vil helst ikke sitte over rapporten. Så da får jeg evt kjøpe dyrere etter rapporten hvis alt ser bra ut der.
Er for feig
Men kommer til å se etter en ny inngang innen den tid. Mulig jeg må betale dyrere enn det kursen er i dag.
Virker som planen er å bruke aksjene i forbindelse med deres nye rolle som utgiver for andres spill. Hva kan det bety? At de kjøper seg inn i selskaper i bytte mot aksjer som de deretter også blir utgiver for?
Tipper det er en reaksjon på det dårlige salget utenom når spillet/dlc-ene har vært på tilbud. Ikke noe jeg egentlig synes det er noe å rope hurra for. Resten ser bra ut (som vanlig). De trenger noen gratis dlc-er for å vedlikeholde det gode ryktet sitt.
Der hvor den blå linjen ligger på ca 0/har vært utenfor topp 100.
Salget er fint og flott det, men lavere enn det vi har sett fra Payday 2 tidligere. Inntil i februar i år, så tror jeg ikke jeg har sett Payday 2 utenfor topp 100.
DLC-salget er stort sett utenfor topp 100, men de har jo ganske mange DLC-er, så litt vanskelig å si hva de drar inn. Det er en stund siden de har hatt en DLC som har gjort det virkelig bra, som f.eks Hotline Miami som klarte å komme seg inn på #10 på ukeslista. Den siste DLC-en var såvidt innom 5. plassen før den falt utenfor topp 10. Tre dager etter launch lå den på 75-100 plass.
Ser bra ut framover med Crimewave.
Kanskje noen de har kjørt cross promotion med allerede?
Ser sånn ut ja, opp from 80-100 plass den siste uka til 62 akkurat nå.
http://tools.garry.tv/steamchart/?show=218620&range=7