Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Trippelbunn hvis du bruker candlesticks :wink:

Må i så fall bryte over forrige motstand, mellom bunn to og tre, så 20,90.

1 Like

Hva skjer med kursen her? Ser den faller en del i dag

Hvis ikke kursen bedrer seg i løpet av dagen ser det jo veldig ut som den skal ned mot 15 kroner

Ja enig i det. Typisk at når jeg begynner å investere litt av funcom-gevinsten så satser jeg på en aksje som går rett ned…

EDIT:
Men jeg er overbevist om at STAR kommer sterkere tilbake i løpet av året.

2 Likes

Følger bare teknisk trade denne synes jeg. Har en nedadgående bølge som bunner et sted mellom 15,5 og 18 kroner nå. Neste trigger er vel John Wick Chronicles i februar. Så ila februar vil vi stige enten på trigger eller teknisk trade så da vil den nok klatre tilbake igjen og forhåpentligvis videre om man får noen nyheter som skaper forventninger og optimisme.

Den følger spillertallet i Payday 2 og Dead by Daylight fremdeles, men når det er liten forskjell her så går den teknisk i mellom nyheter. John Wick VR er en trigger og en nyhet som kommer. RAID:World War II og Overkill:TWD er større triggere, men da litt lengre frem i 2017. Så kommer disse mobilspillene, men de er nok større triggere om de evt. selger veldig bra i Appstore.

De største triggerene til Starbreeze blir lanseringsdato for Payday 3 og Storm. Da starter forventningstoget.

Kan bli en fin kjøpsannledning her utover våren. For det er ingen tvil om at det finnes et par gode triggere i pipen. Og med mer attraktiv prising kan dette bli en morsom aksje.

Hvor lavt kan RSI gå denne gangen tro?

Jeg tror absolutt ikke at Storm kommer i år, men jeg sier at nyheten om lanseringsdato/lanseringsår er triggeren eller nyheten om at Storm går inn i produksjonsfasen. Den nyheten kan komme i år. Det er jo naturlig når Overkill:TWD og mobilspillene blir ferdige i prod.

1 Like

På sikt tror jeg dato for Payday 3 er den desidert største triggeren, men da snakker vi vel 2019.

Jeg håper virkelig ikke kursen skal falle helt til STAR annonserer ny spill-release-dato. Da kan det bli mye nedsnitting her.

Den går ikke ned mellom news. Den går teknisk opp og ned som mye annet : ) Veldig mange faktorer i Starbreeeze. Salg på steam, nytt innhold, info om nye spill, oppkjøp av prod.miljø. osv. osv.