Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Hvis vi zoomer litt inn. Enten kjøp på tidligere dobbelbunn med SL litt under eller brudd opp som @Christian skrev. Evt dele opp, kjøpe litt på støtten, litt på brudd opp, og litt på evt pullback.

Det safeste er å vente til trenden ikke peker rett ned, det fundamentale vil jo forandre trenden når prisen blir lav nok og hvalene begynner å kjøpe.

1 Like

Innlegget jeg svarer på her var starten på noe veldig bra for å skaffe seg en oversikt over inntektene til Starbreeze og hvordan de potensielt kan bli framover. Det er nok her det hadde vært en god ide å gå sammen og prøvd å lagd en skikkelig oversikt, gjerne med litt forskjellige scenarioer.

HAHAHA :smiley:

1 Like

Har ikke det, så takk for linken! :thumbsup:

Får vel ta meg tiden til å lese igjennom den i kveld. Har holdt meg unna Starbreeze en stund nå fordi jeg syntes den hadde gått bra mye på forventninger, men etter det har kursen gått ned og de har fått gjort noen avtaler jeg synes ser bra ut.

Når da ? :relaxed:

Jeg skrev det motsatte av hva jeg mente. :smiley: Jeg solgte tross alt siste rest på 25kr (jeg solgte mesteparten ett år tidligere til lavere enn dagens kurs på 16kr)

kanskje det er old men anyways.

1 Like

Blir spennende å se om det vil dannes en trippel bunn her.

Ja enig dessverre. Tror jeg avventer videre økning. Blir spennende å se hvor lavt den kan gå. Tror det snur først for alvor i en lengre periode når release-dato på nytt spill blir annonsert, enten RAID eller oTWD. Rundt E3 vil nok gi en fin boost uansett, men usikker på hvor lenge den oppturen varer.

Ja Bo har vært tydelig på at målet med publishing er å gi gode avtaler for begge parter og ikke at STAR skal få handle spill til ekstremt billigsalg pga. desperate utviklere.

Ja, helt klart. Jeg sliter selv med å skaffe meg oversikt. Leste gjennom den analysen du linket til, og den manglet vesentlige ting som f.eks. estimater for 2018. Samtidig var den lang som et vondt år.