Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Det fundamentale “problemet” med alle spill-aksjer er at mange synes de kun er interessante ved hypen og ikke ellers. På den annen side kan gode kjøp gjøres i dødperioder så dette er også en egenskap man kan utnytte.

Det er meget få store investorer i Norge som kan spill-aksjer, det er også et uttalt statlig mål at kunnskapen skal opp, men det tar tid. I Sverige er det nok bedre.

1 Like

Jeg tror vi er inne i denne perioden nå.

Er vel også fare for at payday crime war og geminose kommer i år.

1 Like

Orker ikke/har ikke tid å følge med på alt, men ett rally iFuncom med etterfølgende dypdykk i Star ønsker jeg meg😀

1 Like

10kr må være bra? :joy:

En sak som är säker att om Starbreeze fortsätter fixa bra publising avtal så kommer det generera väldigt bra inkomster över sikt, att vi fick System shock 3 var superbra nyhet för mig iaf, tillväxtsmaskin dem kommande åren, beror på hur lång sikt man har. GAV 16:90 själv.

1 Like

“design characters”, “building maps”, “writing scripts” det er jo ikke akkurat siste finpussen?

3 Likes

preview RAID

Raid: World War II är fortfarande i pre-alpha, och därmed ganska oslipat. Men redan nu känns det uppenbart att det finns potential här för en våldsamt underhållande och kaotisk actionrökare. Det gäller bara att skaffa sig mer pålitliga medspelare än förrädiska speljournalister på Pax East.

Min kommentar:
pre-alpha? Her må det jo være noe feil… Spillet burde ha kommet lengre enn det i utviklingen.

1 Like

Forklarer kanskje hvorfor kursen er lav

1 Like

We had something around 2000 people playing our game over 3 days. Out of those 2000 people we only had two people who did not finish and walked away mid gameplay. We had around 20 people that said that the game was OK. The rest said they loved it. People finished the demo, spent 5-10 minutes with us and talking about the game, what they really liked, what we could maybe fix ( we are still in pre-alpha, so to get feedback from real players was amazing) and so on.

2 Likes

Pre-alpha høres ikke ut som et spill som slippes om tre måneder?

Det er over 5 måneder til slutten av august og siden de nylig har sagt at spillet slippes på sensommeren så stoler jeg på det.

1 Like