Er det ikke lansering sammen med e3 lenger?
Heh jeg driver å handler sb nå, men jeg skjønner ikke hvorfor kursen er lav. Om spillet er i pre alpha enda sp gir det mening.
Det virker for meg som at det er Q1 og fallende spillerstall som gjør at kursen faller. Bare å holde seg unna her til vi nærmer oss mai ser det ut som.
Hvis man zoomer litt lengre ut får man et annet bilde? Det siste puls-salget av Payday 2 ser ut til å ha gitt lavere aktivitet enn tidligere? Aktiviteten til DbD ser også ut til nærme seg det laveste punktet siden launch.
Siden du har stemt på Starbreeze som ukens vinneraksje antar jeg at du har kjøpt litt?
Har faktisk ikke kjøpt noe. Først og fremst fordi jeg har lengre tidshorisont enn en uke. Og fordi jeg da må klare å bestemme med for en annen aksje som jeg må kaste ut.
Teknisk synes jeg Starbreeze ser ekstremt spennende ut. En trippel bunn på 16kr ser jo rimelig solid ut. Samtidig, aksjen må bryte ut av den nedadgående trenden, så hvis kursen går over ca 17kr, så ser det veldig bra ut. Under 16kr på slutten av dagen ser veldig stygt ut.
Mulig jeg har misforstått, trodde de skulle få ut dette rundt E3, når tror du spillet kommer?
Det er en kjedelig trend, men spillaksjer er jo veldig trigger styrt, og E3 er jo en trigger her som man ikke skal undervurdere, selv om den hadde vært enda sterkere med Raid lansering samtidig.
Er det noe gameplay å se fra demoen som folk spilte på PAX?
Fin omtale her
https://haogamers.com/pax-east-2017-a-beacon-of-light-in-a-city-of-ice-57c7672193ba#.aukg43au1
Denne ble postet her for noen dager siden. Etter å ha sett dette intervjuet har jeg betydelig forsterket stor tro på publishingdelen av Starbreeze, men også Deliver Us The Moon.
Blir utrolig spennende i Starbreeze de neste årene når disse avtalene materialiserer seg
Ser du noe annet enn det jeg ser? Er ikke dette et kraftig fall fra Q4 så vet ikke jeg.
http://steamcharts.com/cmp/381210,218620#6m
Dette forklarer ganske fint nedgangen i Starbreeze kurs også.
Spurte SB om RAID og pre-alpha status :
“The demo shown at PAX was a pre-alpha version, however event builds doesn’t necessarily reflect the actual internal development status.”
Vet ikke helt hvor positivt dette svaret er. Skulle jeg ta en evil-Alex tolkning av dette:Så dagens kode/nyere kode er ikke stabil nok til å testes ut av andre?
Hvilken annen grunn kan det være for å ikke vise nyere builds? Vente med store nyheter til E3?
Det er vel så enkelt at når man skal på en slik messe så gambler man ikke på at den versjonen man viser er stabil eller ikke. Regner med den versjonen de kjørte på messen har vært klar en god stund. Blir jo litt som det Funcom gjorde med CE . I desember sa de at nå legger vi ikke inn noen nye ting men jobber kun med å få ting til å være så stabilt som mulig til launch.