Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Neida Q4 er bra, men det er jo aksjekursen også. På slutten av Q4 var kursen på ca. 20 kr. Q1 derimot tror jeg blir trash i forhold og derfor mener jeg det er helt naturlig at kursen vil falle. 2016 var bra, men som vi vet så er Payday 2 på vei ned og de må klare å holde koken i DBD inntil neste spill beviser for at man skal holde seg kursmessig. Så det er en del usikkerhet og akkurat nå faller spillertallene, men svaret kommmer jo snart.

Når tror du RAID kommer og hvor mye tror du det kommer til å selge de første 3 månedene ?

Q4 er jo historie når det blir sluppet og det aksjonærene følger med på er spillertall for nåværende kvartal så hvis spillertallene er dårligere enn de var i Q4 så går kursen ned. Om spillertallene er bedre enn de var i Q4 så går kursen opp. Markedet har jo alltid en forventing til en Q-rapport og nå er det tydelig for meg i hvertfall hva man ser for seg. Så får vi se når Q2 er i gang.

Rapportene er verdt 0 om markedet har priset riktig forventing ja, men ofte tar jo markedet litt feil og da vil kursen reagere på Q-rapport. Vi sitter jo med ganske mange verktøy for å følge med på salg før en rapport…

1 Like

12! tut tut

Legger inn kjøp på 7,9

Er det ikke støtte på 15.50 da? snudde der sist tror jeg

Sant, legger inn kjøp på 500k aksjer på 4,5 Satser på jeg har dem om en 3-4 dager.

1 Like

En aksje med et stort potensial pga spill-porteføljen, men kursen bare faller og faller stort sett. Jeg avventer mere nedsnitting til senere. Jeg mistenker at RAID viste fram en pre-alpha-versjon ødelegger litt nå. Men det er mulig de har kommet lengre internt, men da kunne de sagt det på messen.

Oss som har troen på dette på sikt får benytte anledningen til “gode” kjøp. Bare synd at disse kjøpene ofte blir mindre “gode” etter kort tid.

2 Likes

23 februar sa de at spillet kommer på sensommeren. Mener du at det har hendt noe i mellomtiden som har forårsaket en utsettelse?

Ikke rart aksjekursen faller når alle spekulerer i utsettelser. Ekkokammer…

2 Likes

Opplysningen om pre-alpha versjon på messen og denne kommentaren nedenfor får meg til å tenke litt i de banene ja, men mulig jeg overtolker opplysningene.

Det er ordene som er valgt: “hard”, “constant struggle”, “live up to expecatations from our publisher”, “crazy and hard”, “challenge”, men kan godt hende jeg tar feil her. Det siste offisielle vi har hørt er release sensommeren.

Utsetter de så bør RAID være klart til senest jul. Ingen krise og en god kjøpsanledning tror jeg.

2 Likes