Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Det blir spennende å se kursutviklingen før streamen nå. Her en mistanke om at det blir opp.

1 Like

Jepp :slight_smile:

Noen som kjøpte på dippen i dag

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Jepp, jeg også! Og utfra pollen til @holmes, så var det ingen her med baller til å kjøpe på dippen heller! Tipper de fleste her satt klar med fingrene på salgsknappen?

Jeg hadde tenkt å selge hvis den åpnet i nærheten av 15kr, men 13,50 var ikke aktuelt, så da slapp jeg å donere litt kurtasje til Netfonds! :smiley:

Jeg solgte 30% på 14,80 ettersom jeg trodde den skulle et stykke ned igjen (for å kjøpe tilbake litt lenger ned), men det var jo ikke noe sjakktrekk.
Og poenget var vel rett og slett for å forsøke å swing-trade med en liten del (men fortsatt ha en del igjen) for å forsøke å få litt lavere snitt.

1 Like

Den begynner vel å bli såpass billig nå til at hvalene hamstrer, i Funcom virker det som få fond og større investorer tror på turnaround historien

Ser den. Hver sin strategi.
Nå har jeg jo ikke kjøpt tilbake enda heller, så kan jo fortsatt bli en bra trade, selv om det gikk dårlig intradag. Også har jeg fortsatt en god posjon igjen om jeg ikke skulle få kjøpt de tilbake :slight_smile:

2 Likes

den taktikken der kunne godt ha lykkes i 9 av 10 spillaksjer som melder om utsettelse på 1 år,men ikke i dag.jeg mistenker litt annonseringa av starstream er en viktig faktor her for å forklare at den snudde pluss de andre faktorene som harvært nevnt i dag.

2 Likes

Jeg tviler sterkt på at det blir noe stabil Starbreeze-kurs. I det den slutter å gå ned, kommer den til å overkorrigere opp, så falle litt tilbake og så tror jeg det faktiske salget til DbD og Raid:WW2 avgjør. Tradingen i Starbreeze er om mulig enda drøyere enn i Funcom.

… what? :smiley:

Jeg forstår ikke engang hvordan du kom til den sluttningen etter å ha lest innlegget mitt. :slight_smile:

1 Like

Jeg tenkte å kjøpe på dippen for jeg har ikke Starbreeze. Men hadde hellernikke fått overført til nordnet. Er stort sett på mobil bå så da blir det også lite action. :confused:

Det må være rimelig frustrerende å være klar til kjøp, også tar det vinter og vår før man får overført penger. Skulle tro vi levde i 2001. :stuck_out_tongue:

2 Likes

UTVECKLINGSBUDGET TWD KAN I STORT BIBEHÅLLAS - IR (Direkt)

https://www.avanza.se/placera/telegram/2017/05/10/starbreeze-utvecklingsbudget-twd-kan-i-stort-bibehallas-ir.html

Ni skjuter på lanseringen för att spelet ska nå sin fulla potential och att ni vill driva er ursprungliga vision ytterligare ett steg. Vilka andra skäl kan du ange som ligger bakom förseningen?

“Först och främst har vi stor ambition i spelkonceptet, vi kommer ge en första glimt av det under vårt event Starstream på onsdag kväll. Framförallt bygger vi spel på konceptet ‘games as a service’ och produkten ska ha stor återspelbarhet. För att nå vår vision utvecklar vi helt ny teknik som vi behöver förfina för att nå dit vi vill. Vi är helt inriktade på att lyckas, men det kommer att ta lite längre tid än vi bedömde när vi startade projektet”.

3 Likes

Hur kommer förseningen påverka era övriga spelprojekt?

“Våra team arbetar dedikerade till sina projekt så inte alls. Vi har mer än 80 utvecklare aktiva för The Walking Dead. I och med att vi bygger spelen under principen “games as a service”, det vill säga att vi fortsätter att kontinuerligt tillhandahålla uppdateringar, kommer även en stor del av utvecklarna fortsätta efter den initiala lanseringen”.

mer enn 80 stykker jobber med oTWD.

1 Like