Jeg forsåvidt enig. Men på samme måte kan man argumentere for at snittprisen vil trekkes opp av dlc som antakeligvis kommer på løpende bånd etter release
Mangler de kanskje et par nøkkelpersoner som har gått sine egne veier? Det virker som de har full kontroll på publishing, men resten ser ikke ut til å nødvendigvis ha de rette personene.
De har nok hatt voksesmerter og utfordringer med å ansette/flytte folk
Pd2 UE ligger fortsatt greit plassert på listene, plass 11 nå en søndag kveld
Plass 6 antall samtidige spillere
sjekket avanza-forum og det påståes der at denne linken som viser aktivitet på RAID for 2 dager siden gjør at offentliggjøring av lanseringsdato er like rundt hjørnet (innen en uke) og dermed ingen forsinkelse på RAID???
Det hadde vel vært logisk å bruke steam til å få ut spillet til alfa-testere? Eller for å teste at du får ut spillet riktig, og for oppdatert det osv? Gjerne mer enn en uke før launch?
Infoen der har ingenting å si. Er sånn på alle spill. CE hadde også masse oppdateringer og spillere som spilte det før lukket beta.
Synes det heller mot en utsettelse av RAID. Mener dog at det burde komme ila høsten og det synes jeg er helt greit. Mulig det kommer en kjøpsanleding pga dette. Et argument for at de ikke trenger veldig lang beta testing, og at spillet er on track, kan være at gutta i LGL har lang erfaring i Diesel motoren og Payday
Jeg fikk med meg det, Kan tyde på at de starter lukket beta testing. Som i mitt hode passer veldig bra med launch til jul.
Raid:WW2 er da en coop looter shooter, mens COD:WW2 er en pvp shooter? Sjangeren er mao forskjellig, med andre spillere. Samtidig, COD:WW2 vil nok få veldig mye oppmerksomhet, og da er det lett for ethvert spill å bli glemt oppi det hele.
September regnes som sommer Jeg er uansett enig med deg i at konsoll sannsynligvis ikke kommer samtidig som pc.
Tjah, det har singplayer campaign, pvp og coop (zoombie shooter?). For meg virker ikke coop delen som noe fokus, men jeg kan ta feil, har ikke fulgt så nøye med.
Ser at kursen har gått ned ca 5% siden jeg kjøpte, men SEKNOK har gått opp ca 5% i samme periode, så det går ca opp i opp.