Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Hæ? trodde alt på denne listen skulle bli utsatt?

1 Like

Jeg hadde ingen forventninger i det hele tatt. Iallefall ikke på pc.

Det er en fordel å ha realistiske forventninger :slight_smile:

EDIT: Jeg hadde foresten heller ingen forventninger til at PD2 salget skulle ta seg opp og de siste 4-5 ukene har de jo solgt veldig mye. Ligger fremdeles høyt på listene uten rabatt ( #17 nå )

1 Like

Kjøper litt mer her, synes PD2 UE gjør det sterkt og jeg tror Raid vil overraske positivt.

4 Likes

Hva er kursen om et år da?

PD2 er fjerde mest spilte på steam nå, helt greit det

3 Likes

Greit at det ligger på top20 på GTS også

3 Likes

Antisphere review:

This is a cool concept for a game, but as of right now it has no player base (so no online matches = no game). The Keyboard and mouse work now after a quick patch from the Dev, but sadly still no online matches available.

I would recommend waiting for the playerbase to expand, before purchasing. But if you are keen to support this game and hopefully increase the playerbase, then please buy it.

Until the larger player base arrives, this game will stay at 2 out of 5 Beers from me.

Hva kom først, høna eller egget? :stuck_out_tongue:

Jeg synes det virker som 80 kr for et sånt spill rett og slett er for mye, ihvertfall på PC.

1 Like

Tror du fremdeles det blir utsettelse?

1 Like

Antisphere burde dumpe prisen til 1$ og få seg spillere. Så får de lage en bra oppfølger når de har fått seg en spillerbase :slight_smile:

1 Like

Oppfølger har jeg ingen tro på men DLC’er kan jo bli aktuelt hvis de får gang på salget. Med tanke på at de har jobbet med dette i 2 år regner jeg med at de ikke gir opp enda . Går nok uansett en god stund før Soap får inntekter fra spillet siden Starbreeze skal ha tilbake de $300000 som de investerte.

Er det foresten noen her som har testet spillet ?

1 Like

Annonsering av lanseringsdato for Raid burde kunne gi et kursløft her

Evt så vil en bekreftelse på utsettelse gjøre det motsatte.

Det virker rart hvis de skulle vente så lenge med å annonsere en utsettelse. September kan være mulig så får man diskutere om det er en utsettelse eller ikke, men jeg tror ikke de venter til Q4.

1 Like

Virker som 14 kroner er bunn, vet ikke om det er lurt å være grådig å satse på at den skal noe særlig lenger ned. Kursen har gått fra nesten 25 til 14. en gavepakke spør du meg, så er spørsmålet hvor neste topp blir.

1 Like