Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Det var ikke ment som personkritikk, synes mer det var litt morsomt med tanke på diskusjonene her de siste tre årene. Men det er lov å snu!

5 Likes

Det som er synd er at det er nå man bør starte å kjøpe sb :slight_smile:

2 Likes

Ja, men jeg skulle gjerne ha hatt en ny analyse av SEB først. Forrige gang påvirket den analysen helt klart kursen negativt som @Onns nevnte.

1 Like

@onns : Har sikkert spurt deg før men spør igjen… Hvor mye tror du RAID selger i 2017 på alle platformer ?

Jeg har ingen problemer med at han har snudd og setter pris på at han deler sine meninger her. ( Jeg liker uansett å slenge ut kommentarer :wink: )

1 Like

Da har jeg totalt kjøpt tilbake nesten 80% av de aksjene jeg solgte i går tidlig. Nå venter jeg spent på analysen fra SEB.

3 Likes

Ny hard dag i STAR RT 11.45

1 Like

Inne på 11,55.

Hmm. Skal den til 10 før den snur?

Hvor mye er shortet i Starbreeze?

Tja de hadde tross alt rekordhøye inntekter dette kvartalet, det er bra, det var utgiftssiden og “guidingen” som kom overraskende på en del. Dette ble mer brutalt enn jeg hadde trodd. Mulig forklaringen er at en del har mistet troen på Starbreeze nå og Bo sine visjoner.

3 Likes

@Onns i mai trodde du på 2mll solgte. Nå tror du de knapt selger 500k på 3 måneder. Hva har snudd?

De har jo sanket inn 8 millioner nye PD2eiere i mellomtiden og fått PD2 til å bli det 6 mest spilte spillet på steam gjennom tidene.

Dette vil jo love godt for raid? :wink:

3 Likes

Dette er tidenes overreaksjon.

1 Like

Personligen tror jag att warranten på 9,91 ska krossas innan vi ser en vändning upp. Eventuellt ska vi ännu längre ner. Man ska inte underskatta värdet av Förtroende, och det är detta som har gått upp i rök efter rapporten. Man litar helt enkelt inte på Bo längre. Med goda skäl. Alltför mycket har gått snett. Ett exempel ur högen: 5,5 MEUR för Epawn – hallå! Själv tror jag inte att de får ut OTWD nästa år. De har ju inte ens visat minsta gameplay – det borde de ha gjort senast vid Starsteam i maj. Det enda vi fick var en snurrande gubbe. Det var då jag sålde allt och gick vidare till andra bolag. Nu bevakar jag SB för att jag tror att vi inom kort kan se den Riktiga Överreaktionen, och då kan det bli intressant att gå in helt kort. På lång sikt tror jag att Bo är oförmögen att leda ett större bolag. Men detta är bara min syn på saken.

1 Like

PS Jag är mest förvånad över att slakten inte kom redan i maj. Redan då var Förtroendet totalt förbrukat.

2 Likes

sluttkurs 10.85! 1/3 av mcap blåst bort på 2 dager.ja onns nevnte jo luft ja…

2 Likes