Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jeg svetter fordi jeg ikke er inne i denne aksjen. Vurderer å prøve en inngang på 20,70

Over 1 år siden jeg var inne ja :wink: Den gang solgte jeg meg ut på 11kr. Fra å være inne på rundt 5 (0,60).

Sett på aksjen i lengre tid når den var på 6-7… men ikke hatt kapital til å gå inn.

1 Like

Joda, men jeg vil gjerne ha mer :wink: Ser jo potensialet til Starbreeze. Prøver å gå inn på 21 jeg… Tar sjangsen.

1 Like

Da er du gal gal gal larsen… mimimal oppside-major nedside!

Jeg har det helt fint med å ha kjøpt/solgt på: 7 (kjøp), 11(salg), 7 (kjøp), 13(salg), 14(salg) og 19(salg). Sitter fortsatt igjen med en liten lotto-post.

Svetter er noe jeg gjorde når jeg ikke solgte Funcom på 20-25kr og så den falle ned til 9kr før jeg begynte å selge. Solgte siste rest der på 4kr og har ikke sett meg tilbake etter det.

5 Likes

Både GameStop og BestBuy tar $49.99 - men det er billigere å kjøpe digitalt.

Uansett aksje så er det svært dårlige odds du får når du kjøpe deg inn etter en 3-dobling av verdien på kort tid!

Nei, men det var kortsiktig dumt å kjøpe på 6-7 kroner ved første topp og 11-12 kroner ved andre topp, spørsmålet er om vi nærmer oss et slikt nivå igjen der kursen kommer til å synke litt og så stå og stampe. Jeg tror det kommer bedre tidspunkter å kjøpe på, men vi får se…

Ja, alt er relativt. Småselskaper i etableringsfasen og andre pennystocks kan selvfølgelig gå mye om de lykkes! Men når selskaper begynner å få markedcap i milliard størrelsesorden, ja da er det slik at oppsiden begynner å bli begrense enten du liker det eller ei! Ingenting vokser inn i himmelen…

Hvis du tror aksjen står “nesten dobbelt så høyt om halvannet års tid” så betyr vel ikke snittet noe ?

2 Likes

Fun fact:
Snittet ditt blir nok ikke ødelagt ved å kjøpe i dag. Det er jo et volumvektet snitt og ikke et aritmetisk gjennomsnitt vi snakker om.