Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Altså synes du det er for stor risiko å kjøpe nå… så vi er sånnsett enige :wink:

21,9 LOL

Kortsiktig skjer muligens det samme som sist Digital Bros kjøpte. Aksjen skal minst opp til 22.85 SEK og lage nytt gulv der. Og E3 rykker stadig nærmere.Jeg sier ikke mer…

3 Likes

Tror omsetningen var over 16 M aksjer den dagen den krakket ned etter en rapport der det ble meldt at Storm skulle komme senere enn mange hadde regnet med. Men målt i kroner tror jeg det er ny rekord…

1 Like

22,6 hvor skal galskapen ende? Dette blir grisestygt når det først snur…

1 Like

Opp til 15 forsto jeg og kan forklare, det som har skjedd etterpå er utenfor både min fantasi og rasjonalitet. MEN det kan være du har rett. Er det Geminose som prises inn nå, og som kanskje til slutt overrasker alle??

Jeg tar ikke i denne aksjen med ildtang nå før vi får klarhet i hva det er som skal forsvare markedsverdien på 3.3 milliarder uten at noe nytt egentlig er bevist, men jeg vil likevel gratulere dere som tydeligvis forstår aksjemarkedet litt bedre enn jeg… :slight_smile:

5 Likes

HOLY SHIT!

Nå har den vært oppe i 23,40, det er rett og slett bare sykt. :smiley:

Det hadde vært fint å ikke ha solgt på 13 og 14 kr, men jeg hadde aldri i livet sittet på noe særlig mer aksjer enn nå på 20kr+, så jeg får bare le av det mens kursen går opp. Som @holmes sier, jeg må ha harde tall før jeg synes firmaet er verdt 3,3 millarder kroner - selv om de er svenske. :wink:

1 Like

Godt poeng @Onns, men dette er jo også et innsidesalg. Hvorfor selger Varvtre så mye aksjer nå, hvis de mener aksjen skal videre oppover?

2 Likes

I realiteten har Ulf solgt til 505 og litt til Bo (som dermed har nettoøkt). Hvorfor Ulf har solgt vet vi ikke, det kan jo være personlig grunner eller at han vil gjøre noe selv. Han er jo helt sikret økonomisk nå…

1 Like

Leste de 110 nye postene i Starbreeze tråden nå. Må si det var fornøyelig lesing. Gratulerer Onns, Christian og dere andre :slight_smile: rått!

4 Likes

Godt poeng, og det er vel neppe 505 games / Bo gjort hvis de ikke hadde troen på aksjen. Det som blir litt rart er da salget på 11kr fra Ulf. Hvorfor gjør han det, hvis han tror aksjen er verdt 23kr? Jeg er forresten enig med @onns at kursmessig, så legger dette et nytt fundament på 22-23kr. Det er vel bare å drømme om at denne aksjen skal ned under 10-11kr igjen, så jeg kunne kjøpt meg opp igen. :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er lov å drømme :slight_smile: Det kan bli en lang høst og vinter spesielt om resultatet begynner å bevege seg i negativt terreng.

2 Likes