Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

OG! alle med Pd2 får raid beta.

Alle som spiller Payday 2 i morgen og framover vil se knappen øverst til høyre i bildet over.

Jammen kjekt at spillet har 40 k + daglige spillere :wink:

4 Likes

De siste to ukene har rett under millionen spillt Payday 2. Rimelig bra PR mao. :stuck_out_tongue:

3 Likes

lurer på om prisinga av raid base game er litt høy?
og for den megapakken, Hva med de som allerede eier payday 2 UE? da er dealen ikke så god.

ellers meget gode nyheter som kom på forventet tidspunkt sånn ca.

dette blir spennende!

1 Like

Denne overrasker meg en smule:

Verkar som att raid ww2 pre-order inte sker genom steam utan inte köps direkt av starbreeze, man kan förbeställa spelet inne i menyerna i payday 2. Antar att vi får se, pre-orders för spelet kanske läggs till på steam senare idag.

Interessant vri, de slipper da unna 30% steam-tax, men mister eksponering på Steam.

Vart hittar du den informationen?

Det var bare et innlegg på avanza-forumet, så har ikke noe førstehåndsinfo. Noen her som har Payday 2 og kan bekrefte/avkrefte at man kan bestille Raid:WW2 fra inne i spillet?

EDIT: jeg var på villspor :slight_smile:

Står jo følgende i meldingen :

“Available tomorrow, aspiring raiders will have the option to pre-order the game for PC on Steam with two options:”

2 Likes

Hallo ? Har du ikke PD2 ??? :stuck_out_tongue:

1 Like

Nei, har du? Så du kan svare på spørsmålet? :stuck_out_tongue:

Kan være jeg er blind men fant ikke noen mulighet for å bestille raid.

Da var det hele bare rør fra min side (og fyren på avanza).

Er ikke sikker på at dette er bare rør.
Den videoen som kom i går fra Amir, sa han ikke da at man kunne prøve betaen (når den starter) og preordre RAID inne fra payday2-spillet? her er skjermbilde fra videoen:

image

preorder er synlig.

Joda, men da er det sikkert en link til Steam?

1 Like

Vet dere når i dag preorder åpnes?

Og når i dag åpnes beta for PD2 spillere?

Brukar vara “omkring 19” så vi får se. Tror det blir mycket samtidigt, PD2-uppdatering för att låta folk se vad som är bakom väggen. Preorder för raid, beta för raid… bra kväll! :smiley:

2 Likes

Ville jo vært rart ( og på grensen til tragisk ) hvis det ikke er en link til steam. Hele konseptet til SB har jo vært bygget rundt steam.

EDIT: Ser steamsiden til RAID er oppe så da er det vel ikke lenge igjen :smiley:

2 Likes
3 Likes

Raid er #249 på GTS ( kl 19:45 )…

2 Likes

Det var streamerne som fikk DbD opp for alvor på disse listene.De er igjen nøkkelen tror jeg.

1 Like