Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Pareto tilbyr nå belåning av Star B! 20% ser det ut som. Lønner seg å fyre en mail over ass ;D

Plass 124 nå

betaen ikke tilgjengelig i tyskland

Det där visar alla som är med i RAID-communityn som spelar ett spel, alltså vilket som helst.

Här är dom som spelar RAID beta:

Fortfarande bra siffror :wink:

3 Likes

hehe bra du fant den jeg lurte på hvorfor det bare var 12 som spilte

1 Like

Hva tenker dere om “reviews” (poster på community siden) som kommer inn?

Dette var den mest positive jeg fant hehe

49

2 Likes

betaen gikk dårlig? kurs betydelig ned i dag til starbreeze å være.

Fryktelig mye klaging i hvert fall

Det meste koker ned til dette

The biggest problem is the Diesel 2.0 engine. The fact that these developers are still using a 16-year-old buggy driving game engine blows my mind. They said the reason they’re still using this engine is because “they are most familiar with the engine and know how to use it”. That’s cute, but just because its the only engine you “know how to use” doesn’t mean its the best engine for you to use. The Diesel engine only holds this game back visually and mechanically.

2 Likes

Pleier ikke steam folket alltid syte og klage?

2 Likes

Jo ofte, men reddit og steam er full av folk som klager mye. Jeg husker TSW fikk mye kritikk av betaen og vi husker alle hvordan det gikk, så dette er ikke noe godt tegn slik jeg oppfatter det dessverre.

les her f.eks

2 Likes

Interessen er inntil videre relativt laber.

Interessen for DbD var også svært laber på dette tidspunktet, men så kom streamerne på banen, folk så at de hadde det gøy og resten er historie. Så håpet er ikke ute, men dette begynte ikke bra.

3 Likes

Synes “worst case scenario” for dette spillet ble litt dystrere nå

1 Like

At det flopper, slik som @onns har nevnt endel ganger?

Vad fan. Lugna er lite :slight_smile:

Det är öppen beta som startar idag, det kommer få lite fart på intresset. Det har gått ett par dagar hittills bara, ge det lite tid.

Tror att dom kommer kunna leva bra på den stora kundgruppen som pd2 har skapat.

2 Likes

Vi får ihvertfall se litt hvordan åpen beta kommer til å gå, men håpet var jo at markedsføringen mot 15m Payday 2 spillere skulle være drivkraften, noe det ikke akkurat ser ut til å bli.

Samtidig, dette er veldig tidlig, og hvis spillet var buggy, så kan det godt hende det holdt mange unna. Da vil patchingen opp mot release bli det avgjørende.

2 Likes
4 Likes

Jeg er veldig fornøyd med valget de har tatt om å bruke unreal engine fremover. DbD var laget i UE og kostet mindre å utvikle

3 Likes

Det blir veldig interessant å se hva LGL/SB gjør framover med RAID. Jeg tror de har priset spillet alt for høyt i forhold til hva man får og tror de enten må gi større rabatter eller sette ned prisen for å få gang på salget.

2 Likes